دسته‌بندی نشده

کاهش 1000 تومانی قیمت دلار، تحت تاثیر ارزپاشی ها و افت بازارهای جهانی

در بازار ارز امروز تهران، قیمت دلار با کاهش هزار تومان همچنان، در مسیر نزولی قرار دارد.

 دلار در حالی در روند نزولی افتاده که معامله‌گران افت قیمت در بازارهای جهانی در کاهش ارزش دلار موثر می‌دانند.

 قیمت دلار در شروع پنجمین روز هفته با روند کاهشی بازگشایی شد. این اسکناس امروز در پله پایانی کانال سوم کریدور ششم در حال معامله است.

معامله‌گران سایه تنش‌های سیاسی را از سر بازارها کوتاه می‌دانند و همین موضوع را دلیل آرامش حاکم در بازارها عنوان می‌کنند. از منظر تحلیلگران اقتصادی کریدور ششم منطقه تعادلی برای قیمت دلار محسوب می‌شود.

کارشناسان بازار به هزینه‌های دولت، کسری بودجه و رشد نقدینگی اشاره می‌کنند و معتقدند بازارساز با ارزپاشی اقدام به کاهش قیمت دلار کرده است. این در حالی است که به نظر می‌رسد کاهش قیمت اونس جهانی طلا و نفت به کاهش التهابات قیمت در بازارهای داخلی کمک کرده است.

تتر ۶۴ هزارتومانی شد

 

قیمت درهم امروز با کاهش ۲۳۰ تومانی با رقم ۱۷ هزار و ۳۲۰ تومانی در حال معامله است. تتر با کاهش هزار تومانی همپای دلار ارزان شد و با رقم ۶۴ هزار و ۳۵۰ تومانی معامله شد.

قیمت پوند انگلیس با کاهش ۸۰۰ تومانی کریدور ۸۰ هزار تومانی را از دست داد و با رقم  ۷۹ هزار و ۶۹۰ تومان در حال معامله است. امروز یورو بیش از هزار تومان ارزان شد و روی رقم ۶۸ هزار و ۴۹۰ تومانی ایستاده است.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز نیز همانند روزهای  گذشته افزایش داشت و به ترتیب با رقم ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و حواله دلار با رقم ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان عرضه شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا