انتخاب سردبیر

پیش فروش ایران خودرو

ایران خودرو در حال حاضر با هدف کنترل قیمت‌ها، طرح‌های متنوع فروش خود را در قالب بخشنامه‌های فروش فوری و پیش فروی با تحویل 3 ماهه تا یک ساله ارائه می‌دهد.

پیش فروش ایران خودرو

پیش فروش ایران خودرو

ایران خودرو در حال حاضر با هدف کنترل قیمت‌ها، طرح‌های متنوع فروش خود را در قالب بخشنامه‌های فروش فوری و پیش فروی با تحویل 3 ماهه تا یک ساله ارائه می‌دهد. از زمان راه‌اندازی سامانه یکپارچه، خرید محصولات ایران خودرو فقط از طریق این سامانه امکان‌پذیر است. علاقه‌مندان به خرید محصولات این شرکت خودروسازی باید اطلاعیه‌های ایران خودرو را دنبال کنند تا در زمان مقتضی در طرح دلخواه خود شرکت نمایند.

جدیدترین اطلاعیه ایران خودرو برای پیش فروش خودروها

آخرین اطلاعیه ایران خودرو در مورد فروش نقد و اقساط خودروی سورن پلاس XU7P و پژو207 دستی سقف شیشه‌ای ارتقاءیافته به صورت پیش فروش است. این طرح مخصوص متقاضیان عادی خودرو پژو پارس XU7P است که در اسفند ماه سال 1401 در سامانه یکپارچه اقدام به دریافت اولویت نموده و اسامی ایشان به عنوان بخش دوم اولویت‌های زمستان 1402 به این شرکت اعلام شده و برای آنها پیامک ارسال گردیده است.

مطابق بخشنامه اعلامی، با توجه به شباهت قیمت خودرو پژو پارس تیوفایو و XU7 با سورن پلاس و 207  دنده دستی، این خودروها جایگزین پارس شده‌اند.

شرایط این طرح به شرح زیر است:

پیش فروش ایران خودرو

طرح فروش فوق‌العاده پژو پارس؛ اولویت زمستان 1402

ایران خودرو فراخوانی را برای منتخبین سامانه یکپارچه منتشر کرده است. مطابق با راهنمای خرید پژو پارس tu5، برای متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده‌اند و اسامی ایشان به عنوان اولویت‌های اول پارس معمولی XU7P و پارس XU7P ای‌ال‌ایکس زمستان 1402 به این شرکت اعلام شده و ایران خودرو برای آن‌ها پیامک ارسال کرده یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو، اسامی آن‌ها درج شده است، امکان ثبت‌نام در این فراخوان را دارند:

شرایط این فراخوان به شرح زیر است:

پیش فروش ایران خودرو

مراحل ثبت‌نام و واریز وجه برای شرایط نقد و اقساط ایران خودرو

نحوه ثبت‌نام و واریز وجه برای متقاضیان طرح‌های پیش فروش ایران خودرو به شرح زیر است:

  1. متقاضی با مراجعه به سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس ikco.ir و انتخاب خودرو، ثبت‌نام خود را انجام می‌دهد.

نکته اول: در صورتی که متقاضی قبلا در سامانه یکپارچه حساب ایجاد نکرده باشد، به مرحله ثبت اطلاعات هویتی هدایت شده و می‌تواند در سامانه ثبت‌نام نموده یا اطلاعاتش را ویرایش کند.
نکته دوم: برای دریافت کد کاربری و کلمه عبور، لازم است متقاضی شماره شبا و تلفن همراه صحیح مربوط به خود را معرفی نماید.

  1. در مرحله بعد متقاضی جهت واریز مبلغ پیش پرداخت خودروی انتخابی به درگاه پرداخت اینترنتی هدایت شده و اقدام به واریز وجه ودیعه اولیه می‌نماید.
  2. متقاضی پس از واریز ودیعه نقدی و تخصیص ردیف قرارداد، کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت خود، رنگ ماشین و شرکت بیمه‌گر خودرو را انتخاب می‌کند.
  3. متقاضی با مراجعه به نمایندگی انتخابی، نسبت به انعقاد قرارداد فروش اقساطی، ارائه چک‌ها و تکمیل مدارک مربوطه، اقدام می‌نماید.

شرایط عمومی ثبت‌نام در سامانه یکپارچه

متقاضیان برای ثبت‌نام در طرح‌های نقد و اقساط ایران خودرو باید واجد شرایط زیر باشند:

  • هر متقاضی فقط می‌تواند برای یک خودرو ثبت‌نام کند.
  • حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران خودرو و سایپا 48 ماه و سایر خودروسازان 24 ماه است.
  • کسانی که پلاک انتظامی فعال دارند نمی‌توانند ثبت‌نام کنند، مگر آن‌که عمر ماشینی که پلاک روی آن نصب است، بیش از 5 سال باشد.
  • متقاضی حتما باید گواهینامه (حداقل پایه سوم) داشته باشد.
  • شخص ثالث حداکثر مجاز به ارائه چک‌های اقساط دو نفر از متقاضیان است.
  • امکان واریز وجه در یک تراکنش از طریق کلیه کارت‌های بانکی دارای قابلیت پرداخت مبلغ خودرو، میسر است.
  • امکان صلح در قرارداد و نقل‌وانتقال خودرو حتی به صورت وکالتى و نیز فروش حواله خودرو به صورت وکالتی ممنوع است.
  • حداکثر مهلت تکمیل و ارائه مدارک و چک‌های اقساط به نمایندگی از زمان واریز ودیعه 10 روز است. در صورت عدم ارائه مدارک و چک‌ها در مهلت تعیین شده، ثبت‌نام متقاضی کان لم یکن تلقی و وجه ودیعه به حساب وی مسترد می‌شود.
  • در صورت بروز هرگونه تاخیر در تحویل خودرو در روش پیش فروش، برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخیر به صورت روز شمار 12درصد سالیانه (1 درصد ماهانه) محاسبه و قابل پرداخت خواهد بود.
  • در صورت تاخیر امکان انصراف مشتری از قرارداد نیز وجود دارد.
  • احتساب قیمت نهایی با توجه به قیمت امروز ماشین پژو پارس تیوفایو کارخانه و دیگر خودروهای انتخابی صورت می‌گیرد.

شرایط اختصاص طرح‌های نقد و اقساط ایران خودرو؛ شرایط خاص چک

شرایط اختصاصی طرح‌های نقد و اقساط که خیلی از بندهای آن شرایط چک ارائه شده را بیان نموده، به شرح زیر است:

  • سند خودرو واگذار شده خودروهای پیش فروش تا زمان تسویه چک‌های اقساط، در رهن ایران خودرو است.
  • صرفا چک‌های صیادی (بنفش رنگ) دارای کد صیادی 16رقمی که عبارت : «کارسازی این چک منوط به ثبت صدور، دریافت و انتقال آن در سامانه صیاد است» روی آن درج شده باشد، مورد پذیرش است.
  • چک‌هایی قابل پذیرش هستند که دارای وضعیت سفید اعتباری باشند. سایر وضعیت‌ها (زرد، نارنجی، قهوه‌ای و قرمز) مورد پذیرش نخواهند بود.
  • صادر کننده چک باید فاقد هرگونه چک برگشتی باشند و چنانچه متقاضی فاقد چک شخصی جهت پرداخت اقساط باشد، می‌تواند از چک‌های شخص ثالت جهت پرداخت اقساط استفاده نماید.
  • فک رهن سـند خودرو زودتر از موعد چک امکان‌پذیر خواهد بود. لذا مشـتری پس از پرداخت مانده اصـل اقسـاط و سـایر دیون متعلقه می‌تواند نسبت به تسویه زودتر از موعد اقدام کند.
  • در صورت عدم وصول هر یک از چک‌ها در زمان سررسید، شرکت ایران خودرو ضمن اخذ خسارت دیرکرد و هزینه وصول، گارانتی خودروی مذکور را از درجه اعتبار ساقط می‌کند.
  • در صورت تاخیر در تحویل خودرو از جانب شرکت، امکان تغییر زمان چک وجود ندارد و صرفا سود تاخیر به ازای مبالغ پرداختی مشتری پرداخت می‌شود.

پیش فروش ایران خودرو

آخرین قیمت محصولات ایران خودرو (زمستان 1402)

شرکت ایران خودرو برای آن دسته از مشتریانی که به دنبال قیمت ماشین پارس تیوفایو و دیگر خودروهای تولیدی این کمپانی هستند، قیمت‌های زیر را برای نیمه دوم بهمن ماه اعلام کرد:

نام خودرو قیمت (تومان)
سورن پلاس بنزینی XU7P ۴۵۹.۱۱۸.۰۰۰
سورن پلاس دوگانه‌سوز ۳۷۲.۵۰۹.۰۰۰
پارس TU5 314,296,000
تارا دستی V1 ۵۸۰.۱۲۰.۰۰۰
تارا اتوماتیک V4 ۶۸۱.۴۳۴.۰۰۰
۲۰۷ دستی پانوراما (ارتقاءیافته) ۴۹۸.۵۸۴.۰۰۰
۲۰۷ اتوماتیک پانوراما (ارتقاءیافته) ۶۰۲.۷۳۵.۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک (آپشنال) ۶۹۲.۱۶۶.۰۰۰
هایما S7 ۱.۰۲۲.۱۸۹.۰۰۰
هایما 8S ۱.۲۱۳.۰۷۲.۰۰۰
هایما 7X ۱.۴۸۱.۳۱۸.۰۰۰

نکته: قیمت‌های فوق طبق اعلام کارخانه هستند. برای اطلاع از وضعیت قیمت‌ها در بازار می‌توانید قیمت پارس تیوفایو در خودرو۴۵ و همچنین سایر خودروها را مشاهده نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا