دسته‌بندی نشده

دریافت وام بدون سپرده

در دنیای پرمشغله امروز، مراجعه به بانک‌ها و ایستادن در نوبت، یکی از دغدغه‌های افراد است که آنها را از رفتن به بانک منصرف می‌کند. اما به‌هرحال هیچکسی را گریز از کارهای بانکی نیست. بانک رسالت با ارائه خدمات آنلاین، این دغدغه را برطرف می‌کند تا بدون مراجعه به بانک و صرف وقت زیاد، به‌راحتی بتوانید کار خود را انجام دهید. در این مطلب از جورشه همراه ما باشید تا شما را با شرایط عمومی دریافت وام آنلاین بانک رسالت، افزایش امتیاز وام و مراحل انجام این فرآیند آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

چرا وام آنلاین؟

دریافت وام بدون سپرده

امروزه وام‌های آنلاین به‌دلیل الکترونیکی بودن تمام مراحل آن با استقبال بسیار خوبی مواجه شده‌اند. چرا که از رفت‌وآمد و هزینه‌های اداری شما می‌کاهند و شما در هر مکان و زمانی می‌توانید با چند کلیک ساده و تنها با یک گوشی موبایل متصل به اینترنت، درخواست وام دهید. همچنین تمامی مراحل کار به‌صورت مکتوب و آنی در پنل شخصی شما ثبت می‌شود و روند بررسی و پرداخت وام آنلاین نسبت به وام‌های سنتی با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

انواع وام‌های آنلاین بانک رسالت

بانک رسالت، یکی از پیشگامان ارائه خدمات بانکداری الکترونیک به شمار می‌آید که طیف متنوعی از وام‌های آنلاین را به مشتریان خود عرضه می‌کند. وام فوری، قرض‌الحسنه و وام آنلاین فوری بدون سپرده از جمله آنهاست. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با هریک آشنا کنیم.

وام فوری

اگر درخواست وام شما توسط بانک پذیرفته شود، یک تا دو هفته بعد از تشکیل پرونده، مبلغ وام به حساب شما واریز خواهد شد. میزان بازپرداخت وام فوری بانک رسالت بسته به مبلغ آن، بین یک تا 5 سال خواهد بود.

وام قرض‌الحسنه

این وام، ۲ درصد سود و کارمزد دو درصدی دارد. سقف وام قرض‌الحسنه هم ۲۰۰ میلیون تومان است که برای دریافت آن نیازمند سپرده‌اید. خواب سپرده شما باید حداقل ۳ تا ۶ ماه باشد. نسبت مبلغ وام به میزان سپرده ۱۰۰ درصد است؛ یعنی اگر خواب سپرده ۶ ماه باشد، باید مبلغ آن را طی ۱۲ ماه پرداخت کنید. همچنین اگر خواب سپرده بیشتر از ۶ ماه باشد، ۲ قسط به طول مدت بازپرداخت اضافه می‌شود.

وام مضاربه

این وام به‌منظور حمایت از کسب‌وکارهای کوچک ارائه می‎شود. بنابراین اگر در پی ایجاد کسب‌وکار خود هستید، با ارائه پروانه کسب، سند مالکیت، طرح توجیهی، سفته و ضمانت‌نامه معتبر می‌توانید برای دریافت وام مضاربه ثبت‌نام کنید.

وام فوری بدون سپرده

وام بدون سپرده این بانک به ارزش 400 میلیون تومان در اختیار مشتریان قرار گیرد. داشتن حساب قرض‌الحسنه و حفظ سپرده آن به مدت 3 تا 6 ماه از شرایط دریافت وام محسوب می‌شود.

وام خرید خودرو

مبلغ این وام 300 میلیون تومان است که بازپرداخت اقساط آن به مدت‌زمان خواب سپرده و نسبت وام به سپرده بستگی دارد. سود این وام قرض‌الحسنه هم 2 درصد است. برای دریافت این وام باید سپرده خود را حداقل به مدت 3 ماه در بانک نگهدارید.

وام فوری بانک رسالت بدون سپرده با جواز کسب

شما برای دریافت وام 500 میلیون تومانی به جواز کسب معتبر، تضمین‌نامه، وثیقه و کفالت یا ضمانت سازمانی نیاز دارید. میزان کارمزد سالیانه این بانک، 15 تا 18 درصد و بازپرداخت اقساط تا حداکثر 5 سال خواهد بود.

وام 200 میلیون تومانی

سود و کارمزد وام 200 میلیون تومانی 2 درصد است. همچنین نسبت مبلغ وام به مبلغ سپرده 100 درصد خواهد بود. به عبارت دیگر، اگر پیش‌پرداخت شما 6 ماه است، باید 12 ماه دیگر قسط بپردازید.

وام با سفته

مبلغ سفته این بانک به اندازه 120 درصد تسهیلات خواهد بود که قیمت آن وابسته به مبلغ تعیین می‌شود. نداشتن چک برگشتی و بدهی از دیگر شرایط دریافت این وام به حساب می‌آید.

وام کارت هوشمند رانندگان

ارزش این وام به اندازه 10 تا 300 میلیون تومان است که برای دریافت آن نیازمند مدرک شغلی ضامن، کارت پایه یک هوشمند و برگ سبز خودرو هستید.

وام بدون ضامن

شما برای دریافت وام بدون ضامن این بانک باید ضامن معتبر، وثیقه الکترونیکی و اعتبار امتیاز داشته باشید و از سوءسابقه، چک برگشتی یا بدهی‌های قبلی بپرهیزید.

وام با فیش حقوقی

شما برای خرید کالاهای ضروری یا جهیزیه می‌توانید با ارائه فیش حقوقی یا گواهی اشتغال به کار، وام فوری بگیرید. مبلغ این وام به سپرده، میزان درآمد و گردش حساب شما بستگی دارد و شما نیازمند ارائه چک یا ضامن نیستید.

شرایط عمومی دریافت وام آنلاین بانک رسالت

دریافت وام بدون سپرده

شما برای دریافت وام آنلاین بانک رسالت باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • دارا بودن حساب فعال: داشتن حساب فعال قرض‌الحسنه یا جاری، اولین شرط دریافت وام آنلاین بانک رسالت به شمار می‌آید.
  • امتیاز ایکاپ: اگر امتیاز اعتباری شما در سامانه اعتبارسنجی ملی یا همان ایکاپ مثبت باشد، وضعیت پرداخت‌های قبلی شما را نشان می‌دهد. بنابراین مثبت بودن امتیاز ایکاپ بر دریافت وام بانک رسالت موثر است.
  • ارائه مدارک هویتی: شما باید اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه خود را در سامانه بارگزاری کنید.
  • ارائه مدارک مربوط به درآمد: شما وابسته به مبلغ وام و نوع آن، نیازمند فرم اشتغال به کار، ارائه فیش حقوقی، جواز کسب و یا سایر مدارک در سامانه خواهید بود.
  • داشتن ضامن معتبر: ازآنجایی‌که داشتن ضامن معتبر از شرط‌های الزامی بعضی از وام‌های این بانک به حساب می‌آید، تایید آن توسط بانک مهم است.
  • تکمیل فرم درخواست وام: شما باید فرم درخواست وام آنلاین را که شامل اطلاعات شخصی، مبلغ درخواستی و زمان بازپرداخت است را به‌دقت تکمیل کنید.

چگونه بر امتیاز ایکاپ بیفزاییم؟

دریافت وام بدون سپرده

همانطور که پیش‌تر گفتیم، ایکاپ سامانه اعتبارسنجی ملی است که در آن اطلاعات مربوط به اعتبار افراد نگهداری می‌شود. مثبت بودن و بالا بودن امتیاز ایکاپ، نمایانگر وضعیت اعتباری فرد است که در روند بررسی درخواست وام بانک نقش بسیار مهمی دارد. ما در ادامه مطلب به مولفه‌های افزایش امتیاز ایکاپ می‌پردازیم. همراه ما باشید.

  • پرداخت منظم اقساط، صورتحساب‌ها، قسط‌های کارت‌های اعتباری و دیگر تعهدات مالی؛
  • عدم برداشت بیش‌ازحد از کارت‌های اعتباری خود؛
  • افزایش منابع درآمدی جهت اثبات توانایی بازپرداخت خود به بانک؛
  • تسویه بدهی‌های قبلی؛
  • داشتن حساب فعال با تراکنش‌های مالی منظم؛
  • برخورداری از سابقه اعتباری طولانی‌مدت.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای دستیابی به هریک از این عوامل و دریافت راهنمایی‌های بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از آنها مشاوره تخصصی دریافت کنید.

مراحل دریافت وام آنلاین بانک رسالت

برای آشنایی با مراحل دریافت وام بانک رسالت باید به ‌ترتیب زیر عمل کنید:

  • حساب قرض‌الحسنه داشته باشید و یا در صورت نداشتن، حساب خود را ایجاد کنید.
  • سپرده حساب قرض‌الحسنه خود را به‌مدت 3 تا 6 ماه حفظ کنید.
  • وارد پنل کاربری خود شوید و باتوجه‌به نیاز خود، نوع وام را انتخاب کنید.
  • فرم درخواست را به‌دقت تکمیل کنید.
  • مدارک مورد نیاز که در پاراگراف‌های بالاتر به آن اشاره شد را اسکن و بارگزاری کنید.
  • در انتظار بررسی مدارک و درخواستتان توسط کارشناسان بانک بمانید. مدت‌زمان انتظار وابسته به نوع وام و شرایط شما متغیر خواهد بود.
  • بعد از بررسی درخواست، نتیجه نهایی از طریق سامانه به شما اطلاع داده می‌شود. اگر نتیجه مثبت بود، محاسبه گر وام، مبلغ را به حساب شما واریز خواهد کرد.

سخن آخر

در این مطلب شما را با مزیت‌های دریافت وام آنلاین، انواع وام‌ های آنلاین بانک رسالت و شرایط و مراحل دریافت آن آشنا کردیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هریک از این وام‌ها، دریافت مشاوره و آموزش ثبت‌ درخواست با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

نام کسب‌وکار: جورشه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا