اقتصادمهمترین اخبار روز

ثبات دلار در کانال 60 هزار تومانی/ سیاستگذار قیمت دلار را کنترل کرد

قیمت دلار با افزایش محدودی در کف کریدور ششم بازگشایی شد، اثر اخبار سیاسی در بازار ارز کمرنگ شده و سیاست‌گذار با ارزپاشی قیمت دلار را مدیریت کرد.

قیمت دلار امروز دوشنبه با تلرانس افزایشی ۵۰ تا ۱۰۰ تومانی نزدیک کانال ابتدایی کریدور ششم بازگشایی شد. معامله‌گران می‌گویند اثر اخبار سیاسی در بازار ارز کمرنگ شده و سیاست‌گذار با ارزپاشی قیمت دلار را مدیریت کرده است.

 

 در دو روز اخیر سیاست‌گذار فارغ از برخی اظهارنظرها در خصوص احتمال افزایش درگیری یا دخالت ایران در موضوع اسرائیل و لبنان، قیمت این اسکناس را در منطقه قیمتی مشخصی تثبیت کرد و توانست تعادل عرضه و تقاضا را در بازار ارز حفظ کند.

قیمت دلار امروز ۹ مهر 1403 / دلار در کریدور ششم تثبیت شد

Screenshot 2024-09-30 at 12.20.46 PM

تحلیلگران بازارهای مالی کف کریدور ششم را محدوده تثبیت شده قیمت این اسکناس می‌دانند. آنها کانال دوم از کریدور ششم را نیز سقف کوتاه‌مدت اسکناس آمریکایی در نظر می‌گیرند.

گفتنی است از ابتدای هفته قیمت اسکناس و دلار حواله در مرکز مبادله با افزیش‌های پلکانی همراه است و امروز نیز با رشد بیش از ۱۰۰ تومانی عرضه شد.

ثبات دلار در کانال 60 هزار تومانی/ سیاستگذار قیمت دلار را کنترل کرد

تتر به کانال ۶۱ هزار تومانی برگشت

قیمت درهم امروز با افزایش محدود ۵۰ تومانی با رقم ۱۶ هزار و ۶۰۰ تومانی بازگشایی شد. قیمت تتر با رشد ۲۰۰ تومانی بار دیگر در سطح ۶۱ هزار تومانی قرار گرفت.

پوند انگلیس روی قیمت ۸۰ هزار و ۷۵۰ تومانی معامله شد و افزایش ۱۳۰  تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۷ هزار و ۳۳۰ تومانی ایستاد و با همان قیمت روز گذشته معامله شد.

گفتنی است روز یکشنبه اسکناس دلار با رقم ۴۹ هزار و ۷۳۹ تومانی عرضه شد و افزایش ۱۱۴ تومانی داشت و حواله دلار نیز با رقم ۴۶ هزار و ۷۴۷ تومانی عرضه شد و افزایش ۱۰۷ تومانی داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا