اقتصادمهمترین اخبار روز

قیمت دلار امروز 3 اردیبهشت/ ماندگاری دلار در کانال 64 هزار تومانی با حضور پر رنگ سیاستگذار

امروز در بازار ارز قیمت دلار با نوسان اندک 150 تومانی در کانال 64 هزار تومان براقی ماند.

قیمت دلار امروز با نوسان محدود ۱۰۰ تومانی با همان قیمت روز گذشته بازگشایی شد. روند عرضه و تقاضا در بازار ارز متعادل است و معامله‌گران، حضور بازارساز را پررنگ می‌دانند.

قیمت دلار در کف حمایت ماند

 

معامله‌گران، روند فعلی و درجا زدن قیمت دلار در محدوده‌ای مشخص را اصلاح قیمت و حاصل تلاش سیاست‌گذار می‌دانند که قصد دارد دلار را در ماه‌های ابتدایی سال در محدوده‌های فعلی ببندد. اکنون دلار با همان قیمت روز یکشنبه در حال معامله است و فعلا سیگنالی توجه معامله‌گران را به خود جلب نکرده است. تحلیلگران فنی سقف بعدی قیمت دلار را کریدور بالاتر می‌دانند.

حواله و اسکناس دلار گران شد

 

قیمت درهم امروز با افت ۵۰ تومانی بازگشایی شد و در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان معامله می‌شود. تتر با رشد ۲۵۰ تومانی همپای دلار رش محدودی داشت و به کانال ۶۵ هزار تومانی برگشت و با رقم ۶۵ هزار و ۱۵۰ تومانی معامله شد.

قیمت پوند انگلیس در لحظه نگارش این گزارش با رقم  ۸۰ هزار و ۴۱۰ تومان در حال معامله است و نسبت به روز یکشنبه تغییر قیمتی نداشت. امروز یورو کاهش ۲۰۰ تومانی داشت و روی رقم ۶۹ هزار و ۱۴۰ تومانی ایستاده است.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار روز گذشته بعد از بیش از دو هفته ۱۵۰ تومان افزایش داشت و امروز نیز با ۱۰ تومان افزایش به ترتیب با رقم ۴۳ هزار و ۷۲۵ تومان و حواله دلار با رقم ۴۰ هزار و ۸۰۵ تومان عرضه شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا