ریپورتاژ

مشاهده پست های لایک شده در اینستاگرام

هر روز، ما شاهد انتشار پست‌های مختلف در اینستاگرام به شکل عکس و ویدیو در زمینه‌های مختلف هستیم. ما در این مقاله قصد داریم به شما نشان دهیم که چگونه می‌توانید پست‌هایی که لایک کرده‌اید را مشاهده کنید. کاربران اینستاگرام به طور مداوم در بخش اکسپلورر اینستاگرام جستجو می‌کنند و پست‌ها و محتواهای مورد علاقه خود را لایک و کامنت می‌کنند. مبحث لایک در اینستاگرام به قدری دارای اهمیت می باشد که برخی افراد اقدام به خرید لایک اینستاگرام (https://mymember.shop/خرید-لایک-اینستاگرام) می نمایند. اما یکی از مسائل مهم برای آن‌ها این است که آیا می‌توانند پست‌هایی که لایک کرده‌اند را مشاهده کنند یا خیر؟ و اگر این امکان وجود دارد، چگونه و از کجا این کار را انجام دهند؟ خوشبختانه، اینستاگرام دارای بخش‌ها و قابلیت‌های مختلفی است که با ورود به تنظیمات آن، می‌توان به بسیاری از موارد مورد نظر دسترسی پیدا کرد. یکی از امکانات مهم که در قسمت تنظیمات اینستاگرام قابل دسترسی است، مشاهده پست‌های لایک شده خود است.

 

خرید انواع لایک اینستاگرام از مای ممبر

دلایلی که کاربران می‌خواهند مجدد پست‌های لایک شده را ببینند، چیست؟

لایک کردن پست‌ها یکی از قابلیت‌های جذاب اینستاگرام است که کاربران با مشاهده عکس و ویدیوهای مختلف، آن‌ها را تأیید می‌کنند. این عمل با ضربه زدن بر روی نماد قلبی که زیر پست‌ها قرار دارد، انجام می‌شود. اما بسیاری از کاربران ممکن است پس از لایک کردن یک پست، تمایل داشته باشند آن را مجدداً مشاهده کنند. در ادامه به دلایل مختلف این تمایل می‌پردازیم:

  1. صرف نظر از لایک کردن: برخی از کاربران پس از لایک کردن یک پست، ممکن است پشیمان شوند و تمایل داشته باشند لایک خود را بردارند. بنابراین، آن‌ها به دنبال مشاهده پست‌هایی هستند که قبلاً لایک کرده‌اند تا بتوانند آن‌ها را دیس‌لایک کنند.
  2. مشاهده مجدد پست: اگر یک پست را دیده و لایک کرده‌اید، اما بعداً یادتان رفته باشد که آن را ذخیره کنید، می‌توانید در قسمت پست‌های لایک شده آن را پیدا کرده و مجدداً آن را مشاهده کنید.
  3. ذخیره یا ارسال پست: در برخی موارد، ممکن است پس از لایک کردن یک پست، بخواهید آن را ذخیره یا برای شخص دیگری ارسال کنید. به همین دلیل، تمایل به مشاهده پست‌های لایک شده را در اینستاگرام دارید. ذخیره کردن یک پست برای افزایش بازدید آن تاثیر فوق العاده زیادی دارد، به طوریکه برخی افراد علاوه بر خرید لایک یا ویو، از سرویس های خرید سیو اینستاگرام (https://mymember.shop/سیو-اینستاگرام) نیز بهره می برند. زیرا سیو کردن یک پست به اینستاگرام نشان می دهد که این پست، پست مفیدی برای کاربران می باشد.
  4. حمایت بیشتر از یک پست: اگر پستی را قبلاً لایک کرده‌اید و الان تمایل دارید که حمایت بیشتری از آن داشته باشید، می‌توانید علاوه بر لایک کردن، اقدامات دیگری مانند کامنت گذاشتن و اشتراک‌گذاری را انجام دهید. این اقدامات ممکن است باعث افزایش نمایش پست و تعامل بیشتر کاربران شود، بنابراین ممکن است تمایل به مشاهده پست‌هایی که قبلاً لایک کرده‌اید، داشته باشید.
  5. استوری کردن پست: یکی از دلایل دیگری که کاربران اینستاگرام علاقه‌مند به مشاهده پست‌های لایک شده هستند، این است که ممکن است تمایل داشته باشند پست مربوطه را برای استوری خود ارسال کنند تا بقیه دنبال‌کنندگان آن را ببینند.

 

خرید سیو اینستاگرام راهکاری فوری برای ورود به بخش اکسپلور اینستاگرام

نحوه دیدن پست‌های لایک شده در اینستاگرام

یکی از بهترین قابلیت‌های اینستاگرام این است که می‌توان همه پست‌هایی که کاربران تاکنون مشاهده و لایک کرده‌اند را به صورت یکجا و در یک قسمت مشخص، مشاهده کرد. با توجه به دلایلی که برای تمایل به بازدید مجدد پست‌های پسند شده ذکر شد، بسیاری از کاربران به دنبال این قسمت اینستاگرام هستند و در مورد مکان و چگونگی ورود به این بخش، کنجکاوی دارند. بنابراین در ادامه به نحوه ورود به این قسمت و مشاهده پست‌های لایک شده در اینستاگرام خواهیم پرداخت. برای انجام این اقدام باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  1. ابتدا به قسمت پروفایل اینستاگرام خود وارد شده و سپس بر روی سه خطی که در صفحه وجود دارد کلیک کنید.
  2. در صفحه‌ای که باز می‌شود اطلاعات مختلفی نمایش داده می‌شود که باید بر روی گزینه “Setting” یا تنظیمات کلیک کنید.
  3. در صفحه‌ای که باز می‌شود نیز باید بر روی گزینه حساب کاربری یا “Account” کلیک کنید.
  4. در مرحله بعد باید صفحه را به سمت پایین اسکرول کرده و گزینه “Posts You’ve Liked” را انتخاب کنید.
  5. در صفحه‌ای که باز می‌شود همه پست‌هایی که تاکنون لایک کرده‌اید نمایش داده می‌شود که می‌توان با توجه به هدف خود، پست مربوطه را پیدا کرده و اقدامات لازم را انجام داد.

 

مشاهده پست های لایک شده در اینستاگرام

چگونه پست‌های لایک شده را حذف کنیم؟

همه کاربرانی که در اینستاگرام پست‌هایی را لایک کرده‌اند، پست‌های لایک شده آن‌ها در قسمتی مربوطه ای که ذکر شد نگه داشته می‌شوند و تا زمانی که کاربر نخواهد این پست‌ها به همان حالت باقی خواهند ماند. اما امکان دارد که کاربران به دلایل مختلف، قصد حذف کردن پست‌های لایک شده را از این قسمت داشته باشند.

اگرچه تمامی این پست‌ها در یک قسمت ذخیره می‌شوند و بسیاری از کاربران به دلایل مختلف تمایل دارند تا آن‌ها را همگی حذف کنند، اما این امکان موجود نمی‌باشد. باید هر پست را به صورت جداگانه دیس‌لایک کنند. این عملیات بسیار آسان و سریع است. فقط کافی است بر روی نماد قلب قرمز کلیک کرده و آن را به قلب سفید تبدیل کنید، سپس پست مورد نظر دیس‌لایک و در نهایت از این بخش حذف می‌شود.

بنابراین، برای حذف کلیه پست‌های لایک شده از این بخش، باید برای هر یک از پست‌ها این فرآیند را تکرار کنید تا تمامی پست‌ها از این بخش پاک شوند.

 

چرا پست‌های لایک شده در اینستاگرام نمایش داده نمی‌شوند؟

چرا پست‌های لایک شده در اینستاگرام نمایش داده نمی‌شوند؟

دلیل عدم نمایش پست‌هایی که لایک کرده‌اید در اینستاگرام، این است که گزینه “پست‌هایی که دوست داشتید” دیگر در مکان قبلی خود قابل مشاهده نیست. در گذشته، با رفتن به تنظیمات حساب کاربری، به این بخش دسترسی داشتید. اما اکنون، با رفتن به پروفایل اینستاگرام > منو > تنظیمات > حساب کاربری، می‌توانید به تنظیمات حساب خود دسترسی پیدا کنید.

برای پیدا کردن گزینه “پست‌هایی که دوست داشتید”، باید در زیر درخواست تأیید “Request Verification” را جستجو کنید. اما در حال حاضر، این گزینه در بخش “درخواست تأیید” موجود نیست. بجای آن، گزینه “فعالیت شما” در منو قرار دارد و شما می‌توانید آن را در بخش منو پروفایل اینستا بیابید. با این روش، به راحتی می‌توانید پست‌هایی که لایک کرده‌اید را در اینستاگرام مشاهده کنید.

 

چه تفاوتی میان پست‌های ذخیره شده و لایک شده در اینستاگرام وجود دارد؟

تفاوت بین پست‌های ذخیره شده و لایک شده در اینستاگرام مربوط به مفهوم “پسندیدن” است. اغلب روزانه صدها پست را به دلیل علاقه یا ارتباط با محتوا “لایک” می‌کنیم؛ این باعث می‌شود مالک پست بفهمد که ما از محتوای آن خوشمان آمده است.

اما در مورد پست‌های ذخیره شده، موضوع متفاوت است؛ می‌توانید یک پست را بدون “لایک” کردن، در پروفایل خود ذخیره کرده و هر زمان که خواستید، آن را مشاهده کنید یا برای دوستان خود ارسال کنید. البته ذخیره کردن پست‌ها نیز به اطلاع صاحب پست می‌رسد و در الگوریتم‌های ارتقا و قرار گرفتن در صفحه اکسپلور (Explore) تأثیرگذار است، اما اولویت مقیاس “لایک” را ندارد.

در کل، اینستاگرام تمام پست‌هایی که لایک، ذخیره یا استوری می‌کنید را در نظر دارد و آن‌ها را در پروفایل شخصی شما نگه می‌دارد تا در هر زمانی به آن‌ها دسترسی داشته و مدیریت کنید.

 

جمع‌بندی در مورد آموزش نحوه دیدن پست‌ های لایک شده در اینستاگرام

در این مطلب آموختیم که چگونه پست‌هایی که در اینستاگرام لایک کرده‌ایم را مشاهده کنیم؟ اینستاگرام دارای بخش‌های متعددی است و قابلیت‌های متنوعی دارد. یکی از این قابلیت‌های رایج که در اینستاگرام وجود دارد، قابلیت لایک کردن پست‌های مورد علاقه توسط کاربران است. همه پست‌هایی که در اینستاگرام لایک می‌شوند، در بخش مجزایی نمایش داده می‌شوند. اما به دلایل مختلف، بسیاری از کاربران اینستاگرام تمایل دارند پست‌هایی که قبلاً لایک کرده‌اند را دوباره مشاهده کنند.

خوشبختانه، این امکان در اینستاگرام وجود دارد و با ورود به بخش تنظیمات، قابلیت مشاهده دوباره تمامی پست‌هایی که لایک کرده‌اید را دارید. برای دسترسی به این قابلیت، ابتدا باید به بخش تنظیمات و سپس حساب کاربری دسترسی پیدا کنید و سپس با کلیک بر روی گزینه “Posts You’ve Liked”، تمامی پست‌هایی که لایک کرده‌اید را مشاهده کنید.

منبع:

https://mymember.shop

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا