اقتصاد

بهترین هتل های استانبول برای اقامت کدامند؟

استانبول شهری قدیمی است که جاذبه‌های تاریخی آن با مدرنیته ادغام شده و آن را به شهری…
استانبول شهری قدیمی است که جاذبه‌های تاریخی آن با مدرنیته ادغام شده و آن را به شهری رویایی و تحسین برانگیز تبدیل کرده است. به همین دلیل یکی از قطب‌های اصلی گردشگری در جهان محسوب‌ می‌شود.

به گزارش آخرین خبر ، در این شهر زیبا هتل‌های چند ستاره متعددی وجود دارد که با اقامت در آن‌ها‌ می‌توان ضمن آشنایی با فرهنگ و سنت‌های ترکیه اقامتی خاطره انگیز‌را تجربه نمود. برخی از این هتل‌ها با توجه به امکانات عالی و قیمت مناسبی که دارند انتخابی ایده‌آل برای ایرانیان هستند. اگر‌ می‌خواهید با به‌صرفه‌ترین هتل‌های استانبول برای ایرانیان بیشتر آشنا شوید پیشنهاد‌ می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

هتل لاپاتیت مایسون استانبول

لاپاتیت مایسون از بهترین هتل‌های سه ستاره استانبول است که خدمات خود را با قیمت بسیار مناسبی ارائه‌ می‌دهد. این هتل باشکوه در منطقه فاتح واقع شده است و جاذبه‌های دیدنی مختلفی در نزدیکی آن وجود دارد که از جمله آن‌ها‌ می‌توان به مسجد و موزه ایا صوفیه و آب انبار باسیلیکا اشاره نمود. لازم به ذکر است که پرسنل هتل مسلط به زبان‌های ترکی، انگلیسی، روسی، فارسی و عربی هستند و به‌راحتی‌ می‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

واحدهای اقامتی این هتل متنوع هستند و از جمله آن‌ها‌ می‌توان به اتاق سینگل، اتاق دوبل، اتاق تریپل، اتاق اکونومی دوبل و اتاق سینگل اقتصادی اشاره نمود. هتل لاپاتیت مایسون دارای چشم انداز بی نظیری به دریا است. مسافران برای صرف نهار یا شام‌ می‌توانند به یکی از رستوران‌های نزدیک به هتل مراجعه کنند.

 

هتل یونیون پورت

این هتل لوکس و زیبا سه ستاره در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده و مجهز به ۲۶ اتاق دارای بهترین امکانات رفاهی است. از جمله اتاق‌های این هتل‌ می‌توان به اتاق استاندارد، لوکس، دلوکس، سوپریور و فمیلی اشاره نمود که هر یک چشم انداز خاص و زیبایی دارند. از امکانات این هتل‌ می‌توان به روم سرویس، خدمات کانسیرج، پذیرش ۲۴ ساعته، وای فای رایگان و ترانسفر فرودگاهی اشاره نمود. با اقامت در این هتل به‌راحتی‌ می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری نزدیک به آن مانند برج ساعت دولما باغچه، برج گالاتا، کاخ دولما باغچه و خیابان استقلال بازدید کنید.

هتل درویش بسفروس لژ استانبول

از دیگر هتل‌های خوب و اقتصادی استانبول‌ می‌توان به هتل درویش بسفروس لژ اشاره نمود که در تکسیم استانبول واقع شده است. این هتل دسترسی بسیار عالی به دریا، مراکز تفریحی، دیدنی و تاریخی دارد. هتل درویش دارای ۷ آپارتمان چهار طبقه است و تمامی واحدهای این هتل آپارتمان مجهز به آشپزخانه و سایر امکانات رفاهی مورد نیاز از جدیدترین مدل‌ها هستند. بنابراین با اقامت درآن‌ها‌ می‌توان اوقات خوشی را در استانبول سپری کرد.

 

هتل بارین استانبول

هتل بارین یکی از مدرن‌ترین هتل‌های سه ستاره استانبول است که با توجه به قرارگیری در مرکز شهر‌ می‌تواند انتخابی اقتصادی و ایده‌آل برای دسترسی به اکثر جاذبه‌های دیدنی و تاریخی این شهر است. از جاذبه‌های دیدنی نزدیک به هتل‌ می‌توان به موزه پرا، مسجد لاللی، کاخ دلمه باغچه، برج دختر، موزه توپکایی، برج گالاتا و مسجد آبی اشاره نمود.

این هتل لوکس دارای ساختمانی ۵ طبقه با ۶۵ اتاق مجزا و متفاوت است. تمامی این اتاق‌ها از امکانات رفاهی کاملی برخوردار هستند و دکوراسیون داخلی بسیار شیکی دارند. لازم به ذکر است که این اتاق‌ها به حمام اختصاصی، وان، سرویس بهداشتی فرنگی و لوازم بهداشتی رایگان مجهز هستند و مسافران‌ می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای مناسب و رزرو یکی از اتاق‌های این هتل سفری لذت بخش داشته باشند.

 

هتل تاشکناک استانبول

هتل تاشکناک هتلی سه ستاره است که در منطقه فاتح سلطان احمد و در یکی از دنج‌ترین خیابان‌های استانبول احداث شده است. با اقامت در این هتل گردشگران‌ می‌توانند به‌راحتی به بازدید از بناهای تاریخی استانبول که در نزدیکی هتل هستند؛ مانند مسجد آبی، ایاصوفیه، سنت سوفیا و کاخ توپکایی بپردازند. این هتل مجلل با وجود چشم‌انداز عالی و امکاناتی مانند پارکینگ رایگان، وای فای، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، خدمات خشکشویی و کرایه ماشین دارای قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه‌ای است.

هتل سانتا سوفیا

از دیگر هتل‌های مقرون‌به‌صرفه استانبول‌ می‌توان به هتل سانتا سوفیا اشاره نمود که در قلب استانبول محله فاتح واقع شده است. این منطقه دارای معماری منحصربه‌فردی است و بازدید از آن و جاذبه‌های تاریخی که دارد‌ می‌تواند برای علاقمندان به تاریخ و آثار باستانی‌ می‌تواند بسیار لذت بخش باشد. این هتل زیبا دارای دسترسی عالی به شبکه حمل و نقل عمومی است و امکانات رفاهی خیلی خوبی دارد.

به طوری که تمامی اتاق‌های آن مجهز به مینی بار، تلویزیون ال سی دی، آباژور، وای فای ریگان و… هستند. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل سانتا سوفیا‌ می‌توان به کاخ دولما باغچه، مسجد سلیمانیه، کاخ و موزه توپکایی، برج گالاتا و خیابان استقلال اشاره نمود. لازم به ذکر است که در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و غذاهای بین المللی با کیفیتی عالی سرو‌ می‌شوند. همچنین دارای تورهای پیاده روی و دوچرخه سواری، باغ، کلوب شبانه و کتابخانه است که‌ می‌توانند لحظات به یادماندنی را برای مسافران رقم بزنند.

 

هتل آدا هومز استانبول

هتل سه ستاره آدا هومز نیز از دیگر هتل‌های اقتصادی استانبول است که در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد. از این رو گردشگران با چند دقیقه پیاده روی‌ می‌توانند خود را  به خیابان استقلال برسانند. این هتل دارای امکانات رفاهی بسیار عالی است و‌ می‌توانید اقامت راحتی را در آن تجربه کنید. همچنین دسترسی بسیار عالی به اماکن مهم شهر و جاذبه‌های دیدنی دارد.

اتاق‌های متنوع هتل با دکوراسیونی چشم‌نواز و طراحی منحصر‌به‌فردی که دارند توانسته‌اند به‌خوبی نظر گردشگران را به خود جلب کنند. هتل آدا هومز دارای امکانات و تجهیزات متنوعی است که از جمله آن‌ها‌ می‌توان به لابی شیک، اینترنت رایگان، پارکینگ، رستوران جهت سرو صبحانه، تلویزیون، مینی بار، یخچال، مبلمان، چای ساز و قهوه ساز، سیستم سرمایشی و گرمایشی و پذیرش 24 ساعته اشاره نمود.

 

رزرو بهترین هتل‌ها در استانبول

خرید بلیط هواپیما تهران استانبول و سفر به این شهر زیبا و بازدید از جاهای دیدنی و تفریحی و مراکز خرید آن‌ می‌تواند بسیار لذت‌بخش و فراموش نشدنی باشند. اما یکی از مهم‌ترین ضروریات سفر به استانبول رزرو هتل مناسب است.

با انتخاب یک هتل مجهز و اقتصادی در این شهر‌ می‌توانید ضمن مدیریت هزینه‌ها سفری به یادماندنی را تجربه نمود. برای خرید بلیط هواپیما استانبول و رزرو هتل با بهترین قیمت کافی است به وب‌سایت اسنپ‌ترین که به‌صورت تخصصی در این زمینه مشغول به فعالیت است مراجعه کنید و با مقایسه قیمت‌های هتل‌ها و ایرلاین‌های مختلف ارزان‌ترین بلیط‌ها را برای سفر خود خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا