نماد سایت اکو بورس

یک پرونده و 40 هزار شاکی

یک پرونده و 40 هزار شاکی

استاندار قزوین با اشاره به ماجرای شرکت طراوت نوین و شرکت غفاری با بیان اینکه نزدیک 40 هزار نفر درگیر موضوع یک شرکت …
استاندار قزوین با اشاره به ماجرای شرکت طراوت نوین و شرکت غفاری با بیان اینکه نزدیک 40 هزار نفر درگیر موضوع یک شرکت شده‌اند، گفت: این شرکت حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از مردم جمع کرده که ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از این پول را سود داده و مابقی آن نیز صرف هزینه‌ها و یا دارایی شده است.

محمد مهدی اعلایی اظهار کرد: علی رغم اینکه شرکت با نام خودرو فعالیت می کرده اما به کمتر از ۲ هزار نفر خودرو داده است.

اعلایی تصریح کرد: پرونده در دستگاه قضائی در حال رسیدگی است و باید برآورد لازم برای میزان بدهی و دارایی این شرکت انجام شود.

وی عنوان کرد: نفر اولی که از این شرکت سود گرفته حدود ۸۰۰ میلیارد تومان سود گرفته و این یعنی پول خیلی از این افراد صرف سودهای عده‌ای معدود شده است.  استاندار قزوین با بیان اینکه باید میزان دارایی‌های این فرد و شرکت با برآوردهای دقیق احصا شود تا حقی از کسی ضایع نشود، گفت: عده‌ای زیادی از متنفذان هم دارای مطالباتی هستند که ممکن است اعمال نفوذ کرده و بدهی مردم باقی بماند.

وی اظهار کرد: مال باخته‌های این شرکت مشکلات زیادی دارند و نیاز است دستگاه قضائی با سرعت بیشتری پرونده را پیگیری کنند.

اعلایی با بیان اینکه در میزان دارایی‌ها و مطالبات مردم اختلاف جدی وجود دارد، افزود: این پرونده ابعاد پنهانی دارد که باید به آن رسیدگی شود و از سوی افرادی که ذینفع بوده و نگران رسیدگی عادلانه هستند مشکلات زیادی را ایجاد می‌کنند و سعی می‌کنند از فضای آسیب دیدن مردم نهایت استفاده را بکنند تا همه زوایا رسیدگی نشود.

خروج از نسخه موبایل