اقتصاد

یک پرونده و 40 هزار شاکی

استاندار قزوین با اشاره به ماجرای شرکت طراوت نوین و شرکت غفاری با بیان اینکه نزدیک 40 هزار نفر درگیر موضوع یک شرکت …
استاندار قزوین با اشاره به ماجرای شرکت طراوت نوین و شرکت غفاری با بیان اینکه نزدیک 40 هزار نفر درگیر موضوع یک شرکت شده‌اند، گفت: این شرکت حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از مردم جمع کرده که ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از این پول را سود داده و مابقی آن نیز صرف هزینه‌ها و یا دارایی شده است.

محمد مهدی اعلایی اظهار کرد: علی رغم اینکه شرکت با نام خودرو فعالیت می کرده اما به کمتر از ۲ هزار نفر خودرو داده است.

اعلایی تصریح کرد: پرونده در دستگاه قضائی در حال رسیدگی است و باید برآورد لازم برای میزان بدهی و دارایی این شرکت انجام شود.

وی عنوان کرد: نفر اولی که از این شرکت سود گرفته حدود ۸۰۰ میلیارد تومان سود گرفته و این یعنی پول خیلی از این افراد صرف سودهای عده‌ای معدود شده است.  استاندار قزوین با بیان اینکه باید میزان دارایی‌های این فرد و شرکت با برآوردهای دقیق احصا شود تا حقی از کسی ضایع نشود، گفت: عده‌ای زیادی از متنفذان هم دارای مطالباتی هستند که ممکن است اعمال نفوذ کرده و بدهی مردم باقی بماند.

وی اظهار کرد: مال باخته‌های این شرکت مشکلات زیادی دارند و نیاز است دستگاه قضائی با سرعت بیشتری پرونده را پیگیری کنند.

اعلایی با بیان اینکه در میزان دارایی‌ها و مطالبات مردم اختلاف جدی وجود دارد، افزود: این پرونده ابعاد پنهانی دارد که باید به آن رسیدگی شود و از سوی افرادی که ذینفع بوده و نگران رسیدگی عادلانه هستند مشکلات زیادی را ایجاد می‌کنند و سعی می‌کنند از فضای آسیب دیدن مردم نهایت استفاده را بکنند تا همه زوایا رسیدگی نشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا