خودروآخرین عناوین

چشم بازار خودرو به ریزش قیمت دلار

قیمت خودرو امروز شنبه‌ 5 آبان 1403 اعلام شد. در بازار خودرو هیجانات فروکش کرده و تمامی محصولات مونتاژی و داخلی در آرامش کامل به سر می‌برند.

قیمت خودرو با توجه به دو روز تعطیلی و نبود معامله‌گران در بازار بدون تغییر مانده و با همان نرخ روز‌های گذشته در حال معامله‌ است. اما انتظار می‌رود در لحظات دیگر معامله‌گران به بازار برگشته و نوسان بر بازار خودرو حاکم شود.

گفتنی است یکی از دلایل نوسان در بازار خودرو و تغییر قیمت‌ها به دو صورت کاهشی و افزایشی تغییر در نرخ دلار است. حال باید دید واکنش بازار به ریزش دلار در ادامه روز چیست؟

قیمت خودرو امروز 5 آبان 1403/ آرامش به بازار خودرو بازگشت؟ + جدول

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی در تمام محصولات به اغما رفته‌ است.

پژو 207 اتوماتیک پانوراما از محصولات محبوب ایران خودرو به‌شمار می‌رود که به قیمت بالای یک میلیارد تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. این محصول از ابتدای معاملات امروز با قیمت یک میلیارد و 30 میلیون تومان در بازار تعادل خود را حفظ کرده است.

تارا اتوماتیک V4 و انواع مختلف این خودرو، تعادل خود را حفظ کرده و با قیمت 981 میلیون تومان در بازار قابل خرید است.

خودروی سهند S که به تازگی راهی بازار داخلی سایپا شده است قبلاً در کانال 500 میلیون تومانی معامله می‌شد. اما در حال حاضر خودروی مذکور به قیمت 496 میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می‌شود.

شاهین G (سانروف) از  محصولات رده بالای شرکت سایپا، روند یکسان پیش گرفته و به قیمت 740 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود. خودروی مذکور در کمتر از سه ماه اخیر 36 میلیون تومان گران شده است.

چشم بازار خودرو به ریزش قیمت دلار

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی مانند محصولات داخلی تغییری را احساس نکرده و ثابت گزارش می‌شوند.

جک J4 از اقتصادی ترین محصولات کرمان موتور از ابتدای معاملات امروز در سکوت فرو رفته و با قیمت 845 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

کی‌ام‌سی T8 یک پیکاپ دو دیفرانسیل شرکت خودروسازی کرمان موتور است که در حال حاضر تعادل خود را حفظ کرده و به قیمت یک میلیارد و 620 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

پیکاپ G9 خودروی پرآپشن و قدرتمند بهمن موتور محسوب می‌شود که با قیمت سه میلیارد و 160 میلون تومان در بازار معامله می‌شود.

آریزو6 جی‌تی خودروی زیبا با عملکرد بالا طراحی شده که امروز به نرخ یک میلیارد و 730 میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.

چشم بازار خودرو به ریزش قیمت دلار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا