آرشیو

حال و آینده صنعت خرده فروشی در عصر کرونا

اکوبورس: سام ضرابی قائم مقام هلدینگ زیوان تجارت گلدیس (برند جهان کریستال، تاتی هوم و تاتی مد) در تلویزیون اینترنتی ایران ریتل شو در گفتگو با مجری شاهرخ کشاورز به تاثیرات ویروس کرونا در کشور پرداخت و گفت: متاسفانه پیدایش ویروس کرونا اتفاقات زیر ساختی را در کشور جابجا کرد.
به گزارش اکوبورس ،وی گفت، سرعت صنعت ریتیل در ایران هیچوقت به این کندی که در حال حاضر وجود دارد، نبوده است. مشتری برای ورود به سطوح خرده فروشی و ریتیل خیلی محتاط تر شده است. ضرابی با اشاره به اینکه در ایران تعریف درستی از مشتری وجود ندارد، ادامه داد: مواردی که در گذشته امکان فروختن آن سخت‌تر بود، در حال حاضر قابلیت فروش آن بهتر شده است. مجموعه‌ای وقتی سرویس می‌دهد، نیاز زیر ساختی مشتری را می‌شناسد و می‌داند که امنیت جزئی از سرویس دادن به مشتری است. ضرابی اظهار کرد: ما اشتباهات اخیری را که در دوره بازگشایی ریتیل تاتی انجام دادیم در حال اصلاح هست. وی با بیان اینکه در جایی که دیده نمی‌شود باید سرمایه‌گذاری کرد، تصریح کرد: وقتی در جایی شواف وجود داشته باشد، سرمایه گذاری کردن در آنجا غلط است. ضرابی با اشاره به اینکه باید روی برندسازی کار کرد،  بیان کرد: تمام برندهایی را که الان همه افراد با آن‌ها آشنا هستند در روز اول فعالیت‌شان کسی آن‌ها را نمی‌شناخت. وی اعلام کرد: برای ما مشتری بسیار مهم است، از این رو منابع انسانی که انتخاب می‌کنیم باید در راستای اهداف شرکت باشد. ضرابی گفت: ما پذیرفته‌ایم که در روزهای کرونایی کشور باید به مشتری سرویس بیشتری بدهیم تا بتوانیم درآمد کسب کنیم. زیرا اگر مشتری نباشد، ریتیلی هم وجود نخواهد داشت. وی بیان کرد: تمرین کنیم برای صداقت و اینکه مردمی که دنبال سرویس از ما هستن لبخند و خوشحالی داشته باشند. در حال حاضر شرایط مهیاست برای اینکه بهترین اتفاق‌ها در کشور بوجود بیاد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا