اقتصاد

چرا سایپا دوبار در یک فصل قیمت محصولات خود را افزایش داده است؟

در حالی که پس از مصوبه شورای رقابت برای افزایش قیمت محصولات خودروسازان داخلی در فروردین ماه، قیمت محصولات گروه خودروسازی زامیاد (زیر مجموعه سایپا) به روز و مشمول افزایش قیمت شد؛ حال دوباره این شرکت برای بار دوم در فصل بهار امسال، قیمت محصولات خود را بالا برده است.

پس از آنکه در فررودین ماه سال جاری، شورای رقابت مصوبه افزایش قیمت محصولات خودروسازان داخلی را صادر کرد، شرکت خودروسازی زامیاد نیز به‌عنوان زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا، مجوز افزایش قیمت بیش از ۱۰ درصدی محصولات گروه نیسان را دریافت کرد و بدین ترتیب در تاریخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ در نامه ای به رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس و اوراق بهادار، نرخ جدید محصولات سبک تجاری این شرکت را اعلام کرد.

دیپلم داری؟! بدون کنکور دانشجو شو...

دیپلم داری؟! بدون کنکور دانشجو شو…

مشاهده

تبلیغ

حال پس از گذشت حدوداً دو ماه، چهارشنبه همین هفته (۱۷ خرداد) مجدد در نامه‌ای دیگر، قیمت جدید محصولات را پس از افزایش دوباره اعلام کرده است.

جدول افزایش قیمت

بر این اساس قیمت‌ها و میزان افزایش آن‌ها طی یک فصل به شرح زیر تغییر کرده است:

چرا سایپا دوبار در یک فصل قیمت محصولات خود را افزایش داده است؟

حال باید ببینیم که این شرکت بر چه اساس و منطقی قیمت محصولات خود را در عرض یک فصل دوبار افزایش داده است؟!

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا