اقتصادمهمترین اخبار روز

قیمت دلار در چند قدمی 67 هزار تومان/ جهش قیمت یورو و پوند

در بازار ارز تهران، قیمت دلار در شروع معاملات امروز با رشد پلکانی در میانه کریدور ششم بازگشایی شد و با رشد بیش از هزار تومانی در کریدور مذکور یک کانال بالا رفت.

قیمت دلار امروز با افزایش پلکانی در کریدور ششم پیش‌روی کرد و در نیمه بالایی این کریدور جا خوش کرد. افزایش هزار و ۳۰۰ تومانی این اسکناس در ماه‌های اخیر رکورد رشد قیمت یک روزه دلار را شکست و به مقاومت کانال هفتم از کریدور ششم نزدیک شد.

 قیمت دلار در لحظه نگارش این گزارش در نیمه بالایی کریدور ششم در حال مبادله است و قیمت سایر ارزهای مهم را با خود همراه کرده است.

 
قیمت دلار امروز ۲ آبان 1403 / تتر ۶۷ هزار تومانی شد

Screenshot 2024-10-23 at 12.15.02 PM

قیمت دلار در لحظه نگارش این گزارش با کانال هفتم از کریدور ششم ۲۰۰ تومان فاصله دارد و در کانال ششم این کریدور در حال معامله است.

بررسی بازار ارز حکایت از افزایش چشمگیر تقاضا دارد و بسیاری از مبادله‌گران حاضر به فروش دلارهایشان نیستند. معامله‌گران بازار ارز رشد ریسک‌های سیاسی را دلیل جهش‌ قیمت در بازار ارز می‌دانند.

پوند انگلیس ۳۰۰۰ هزار تومان گران شد

قیمت درهم امروز با رقم ۱۸ هزار و ۵۴۰ تومانی بازگشایی شد و رشد ۵۴۰ تومانی داشت. قیمت تتر در سطح ۶۷ هزار و۲۰۰ تومانی قرار گرفت و رشد ۷۵۰ تومانی داشت. قیمت تتر روز چهارشنبه با قیمت دلار ۴۵۰ تومان اختلاف داشت.

پوند انگلیس روی قیمت ۸۷ هزار و ۲۹۰ تومانی معامله شد و رشد نزدیک به سه هزار تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۷۲ هزار و ۶۱۰ تومانی ایستاد و رشد هزار و ۵۰۰ تومانی داشت.

گفتنی است روز چهارشنبه اسکناس دلار با رقم ۵۰ هزار و ۳۴۴ تومانی عرضه شد و حدود ۵۰ تومان گران شد و حواله دلار نیز با رقم ۴۸ هزار و ۱۴۱ تومانی عرضه شد و افزایش بیش از ۱۴۰  تومانی داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا