نماد سایت اکو بورس

جهش قیمت دلار بازار خودرو را تکان داد

جهش قیمت دلار بازار خودرو را تکان داد
قیمت خودرو امروز 1 آبان 1403 با شدت بیشتری نسبت به روز‌های گذشته کار خود را آغاز کرد. امروز در ابتدای دومین ماه پاییز اکثر محصولات مونتاژی و داخلی دچار تغییر قیمتی شده و نمودار آنها نوسانی شد.

گفتنی است که با افزایش نرخ دلار و ورود آن به کانال جدید معاملاتی، اکثر محصولات به تبع آن با افزایش قیمت روبه‌رو شده‌اند. اما تعدادی از محصولات هم در مقابل شوک‌های ارزی مقاومت نشان دادند و روند نزولی به خود گرفتند یا تغییری نسبت به روز‌های گذشته پیدا نکردند.

قیمت خودرو امروز 1 آبان 1403 / بازار به روند صعودی بازگشت + جدول

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت محصولات داخلی طبق داده‌های اعلامی در تعدادی زیادی از محصولات با شیب مثبت روبه‌روست.

پژو پارس TU5 از محصولات پرطرفدار ایران خودرو در بازار محسوب می‌شود که در طول هفته اخیر با نوسان روبه‌رو شده و اکنون با رشد شش میلیون تومانی در کانال 898 میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو 207 اتوماتیک پانوراما به عبارتی نمونه فیس‌لیفت‌شده پژو 206 به حساب می‌آید که بر مبنای مدل موفق 207 به روز رسانی شده است.

محصول مذکور یکی از محصولات محبوب ایران‌خودرو و تنها مدل داخلی به حساب می‌آید که به قیمت بالای یک میلیارد در بازار معامله می‌شود. این خودرو امروز با افت پنج میلیون تومانی در کانال یک میلیارد و 20 میلیون تومان قرار گرفت.

اطلس خودرو تازه‌وارد شرکت سایپا امروز با رشد سه میلیون تومانی به قیمت 516 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

وانت زامیاد گازسوز که محصولی برای حمل ونقل بار به شمار می‌رود، از ابتدای معاملات امروز با افت شش میلیون تومانی به قیمت 640 میلیون تومان در بازار به متقاضی تحویل داده می‌شود.

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی در اکثر محصولات با تغییر قیمت روبه‌رو شد.

کی‌ام‌سی A5  یکی از سدان‌های مقرون به‌صرفه کرمان موتور، امروز روند نزولی را در پیش گرفته و با ریزش 15 میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و 515 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

هونگچی H5 از دسته محصولات مونتاژی است که امروز در هر دو بازار داخلی و مونتاژی رکورددار افت قیمت شده و با کاهش 90 میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و 510 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

لاماری هیبرید یکی از انواع تیپ این خانواده امروز تعادل خود را از دست داده و با افت 20 میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و 300 میلیون تومان معامله می‌شود.

فیدلیتی (7 نفره) از محصولات لوکس بهمن موتور با افزایش 20 میلیون تومانی در کانال یک میلیارد و 810 میلیون تومان معامله می‌شود.

خروج از نسخه موبایل