نماد سایت اکو بورس

نوسان محدود دلار در کانال 62 هزار تومانی/ تتر جلو افتاد

نوسان محدود دلار در کانال 62 هزار تومانی/ تتر جلو افتاد

 

قیمت دلار در شروع به کار بازارها در دومین روز هفته در منطقه معاملاتی روز شنبه با تلرانس ۵۰ تا ۱۰۰ تومانی درجا زد و در مرز کانال دوم و سوم کریدور ششم قرار گرفت. این اسکناس در لحظه نگارش این گزارش در نیمه بالایی کانال دوم از کریدور ششم در حال معامله است.

قیمت دلار امروز 22 مهر 1403 / دلار رنج شد

معامله‌گران روند رنج قیمت این اسکناس  در دو روز اخیر را متاثر از تعادل در عرضه و تقاضا، سیاست تثبیت بانک مرکزی و آرامش اوضاع سیاسی می‌دانند.

گفتنی است امروز قیمت تتر نیز نوسان محدودی داشت و با این اسکناس در یک خط ایستاد. قیمت درهم روز یکشنبه افزایش محدود ۵۰ تومانی داشت.

تتر با دلار در یک خط ایستاد

قیمت درهم امروز با رقم ۱۷ هزار و ۲۰۰ تومانی بازگشایی شد و رشد ۵۰ تومانی داشت. قیمت تتر همانند دلار در روند رنج قرار گرفت و در سطح ۶۲ هزار و ۹۰۰  تومانی قرار گرفت. این ارز دیجیتال امروز ۵۰ تومان از قیمت دلار جلو افتاده است.

پوند انگلیس روی قیمت ۸۱ هزار و ۸۸۰ تومانی معامله شد و کاهش ۲۰۰ تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۸ هزار و ۵۹۰ تومانی ایستاد و کاهش ۱۵۰ تومانی داشت.

گفتنی است روز شنبه اسکناس دلار با رقم ۵۰ هزار و ۶۱ تومانی عرضه شد و رشد ۱۹ تومانی داشت و حواله این اسکناس نیز با رقم ۴۷ هزار و ۷۵۰ تومانی عرضه شد و افزایش ۱۵۵ تومانی داشت.

خروج از نسخه موبایل