نماد سایت اکو بورس

مقدماتی جام جهانی/ سورپرایز قطر مقابل تیم ملی ایران

مقدماتی جام جهانی/ سورپرایز قطر مقابل تیم ملی ایران

ادمیلسون جونیور مهاجم تیم فوتبال الدحیل در بازی مقابل قرقیزستان حدود 86 دقیقه برای تیم ملی قطر به میدان رفت و حضور این بازیکن مقابل ایران یکی از تفاوت‌های بزرگ آخرین تقابل دو تیم خواهد بود، این بازیکن در سمت چپ خط حمله قطر می‌تواند خطرساز باشد.

تیم ملی قطر با آمادگی کامل مقابل ایران قرار می‌گیرد.

قطر با آمادگی کامل و سورپرایز مقابل ایران

 

 

تیم ملی قطر بدون بازیکن محروم و مصدوم مقابل ایران به میدان می‌رود و این در حالی است که تیم ملی ایران در بین بازیکنان دعوت شده به تیم ملی ابوالفضل جلالی را به دلیل مصدومیت، صالح حردانی و سامان قدوس را به علت محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

لیست بازیکنان قطر در این مسابقه به شرح زیر خواهد بود و این بازیکنان در اختیار کادرفنی قرار دارند:

دروازه‌بان‌های این تیم سعد الشيب، صلاح زكريا و مشعل برشم خواهند بود و به احتمال زیاد مشعل برشم، گلر تیم فوتبال السد، مقابل تیم ملی به میدان برود.

در خط دفاع، بازیکنانی چون اسماعیل محمد، بسام الراوی، طارق سلمان، بوالم خوخی، سلطان البریک، محمد عیاش، عبدالله الیزیدی، لوکاس مندس، عبدالکریم حسن و المهدی علی حضور دارند که به استحکام خط دفاع کمک خواهند کرد.

در میانه میدان، احمد فتحی، ابراهیم الحسن، جاسم جابر، محمد وعد، عبدالعزیز حاتم و نایف الحضرمی به عنوان هافبک‌ها به میدان خواهند رفت و نقش کلیدی در کنترل بازی و ایجاد موقعیت‌ها ایفا خواهند کرد.

در خط حمله، بازیکنانی چون اکرم عفیف، معز علی، احمد علا، ادمیلسون جونیور، عبدالرحمن مصطفی و یوسف عبدالرزاق برای گلزنی و ایجاد خطر مقابل ایران حضور خواهند داشت.

خروج از نسخه موبایل