خودروآخرین عناوین

قیمت خودرو امروز 21 مهر/ دناپلاس میلیاردی شد

قیمت خودرو امروز شنبه 21 مهر 1403 ثابت گزارش می‌شود. معاملات در بازار به کمترین حد ممکن رسیده و تغییر چندانی در بین محصولات به جز پژو 207 دنده‌ای مشاهده نمی‌شود.

قیمت خودرو امروز روند مشخصی دارد. طوری که هر دو بازار داخلی و مونتاژی در طول دو روز گذشته تا لحظه کنونی به استثنای یک خودرو از ثبات برخوردار بوده و جهشی را تجربه نکردند.

 

 همچنین نرخ دلار به عنوان یکی از عوامل موثر بر بازار خودرو، تاثیری را بر محصولات داخلی و مونتاژی نگذاشته است.

قیمت خودرو امروز 21 مهر 1403/ یک محصول ایران خودرو میلیاردی‌ شد + جدول

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی در تمام محصولات دست به عصا شدند.

دنا پلاس توربو اتوماتیک فول آپشن با توان 150 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و گشتاور 215 نیوتن متر در 4800-2200 دور در دقیقه تنها خودروی ایران خودرو است که در حال حاضر به قیمت بالای یک میلیارد تومان در بازار معامله می‌شود. خودروی مذکور امروز با قیمت یک میلیارد و سه میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می‌شود.

پژو پارس TU5 از محصولات پر سر و صدای ایران خودرو محسوب می‌شود که از ابتدای معاملات امروز با نرخ 900 میلیون تومانی در بازار خرید و فروش می‌شود.

پژو 207 دنده‌ای پانوراما (ارتقاء) یکی از محصولات محبوب، که توسط ایران خودرو عرضه و تولید می‌شود این خودرو امروز با رشد 12 میلیون تومانی تنها خودروی است که در هر دو بازار داخلی و مونتاژی با تغییر روبه‌رو شده و به قیمت 792 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شاهین اتوماتیک G از خودرو‌های رده‌بالا، توسط شرکت سایپا عرضه و تولید می‌شود این خودرو امروز به قیمت 812 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

خودرو داخلی 21 مهر_page-0001

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی مانند محصولات داخلی تغییری را تجربه نکرده است.

یکی از مدرن‌ترین مدل‌های اکستریم، خودروی VX است. این خودرو از توانایی‌ها و امکانات فنی بی‌نظیری برخوردار است که امروز با قیمت چهار میلیارد و 390 میلیون تومان در بازار تعادل خود را حفظ کرد.

هیوندای توسان از گران‌ترین محصولات کرمان موتور که از ابتدای معاملات امروز به قیمت چهار میلیارد و 120 میلیون تومان در بازار به متقاضی تحویل داده می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ (7 نفره) از محصولات لوکس مونتاژی با مدل 1403 امروز به قیمت دو میلیارد و 600 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

خودرو خارجی21 مهر (1)_page-0001

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا