خودرومهمترین اخبار روز

هراس بازار خودرو از شعله ور شدن جنگ/ تکانه شدید قیمت ها

قیمت خودرو امروز 8 مهر 1403 تحت تاثیر گسترش جنگ و درگیری در خاورمیانه در هر دو بازار داخلی و مونتاژی شتاب شدید داشته و شیب مثبت به خود گرفته است.

قیمت خودرو امروز اعلام شد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که وضعیت بازار خودرو تغییر پیدا کرده و روند قیمتی در هر دو بازار صعودی گزارش می‌شود. با وجود این جریان، هنوز تعداد معدودی از محصولات عقب نشینی کرده و نسبت به روز‌های گذشته ارزان‌تر شده‌اند.

بازار خودرو همچنان تحت تاثیر افزایش تنش‌ها در خاورمیانه قرار دارد و معامله‌گران در هراس از شعله‌ورشدن جنگ در منطقه در بازار ظاهر می‌شوند. با این حال، همچنان معاملات خاصی در بازار صورت نمی‌گیرد و خریداران و فروشندگان به امید بهبود شرایط در روزهای آتی دست از معامله کشیده‌اند.

قیمت خودرو امروز 8 مهر 1403/ انفجار قیمت‌ها در بازار خودرو + جدول

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی در اغلب محصولات با تکان شدید همراه شد.

سورن پلاس و انواع مدل‌‎های این خودرو امروز روند صعودی را تجربه کرده و با رشد 21 میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت 726 میلیون تومان تحویل متقاضی می‌‌شود.

پژو پارس از محصولات پرطرفدار داخلی ایران خودرو به‌شمار می‌رود که امروز 18 میلیون تومان گران شده و در محدوده 693 میلیون تومان قرار گرفت. البته خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

پژو 207 اتوماتیک پانوراما و انواع مدل آن که در دسته محصولات محبوب شرکت ایران خودرو محسوب می‌شود امروز نیز با افزایش 10 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و پنج میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

تارا دستی V1 با افزایش چشمگیر 30 میلیون تومانی به قیمت 810 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

کوییک اتوماتیک یکی از خودرو‌های اتومات بازار داخلی محسوب می‌شود که امروز همانند سایر محصولات تعادل خود را از دست داده و به قیمت 538 میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین اتوماتیک G از محصولات رده‌بالای شرکت سایپا که با رشد 11 میلیون تومانی به قیمت 811 میلیون تومان گزارش می‌شود.

خودرو داخلی 8 مهر_page-0001

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی در اغلب محصولات با رشد مواجه شدند.

کی‌ام‌سی J7 یکی از سدان مقرون به صرفه کرمان موتور، امروز با روند صعودی 16 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 590 میلیون به فروش می‌رسد.

هیوندای اکسنت از محصولات لوکس کرمان موتور که اخیراً در مرز دو میلیارد مانده بود امروز با رشد 60 میلیون تومانی به نرخ دو میلیارد و 160 میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

دیگنیتی پرایم از محصولات بهمن موتور  با افزایش 20 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 755 میلیون تومان در بازار خریو و فروش می‌شود.

لاماری هیبرید یکی از محصولات مونتاژی امروز با افزایش چشمگیر 70 میلیون تومانی به نرخ دو میلیارد و 230 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

خودرو خارجی 8 مهر (1)_page-0001

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا