اقتصادمهمترین اخبار روز

جهش دلار با شدت گرفتن جنگ در منطقه/ عبور اسکناس آمریکایی از کانال 61 هزار تومان

امروز در بازار ارز تهران، قیمت دلار تحت تاثیر بالاگرفتن تنش و جنگ اسرائیل و حزب الله لبنان با افزایش ۷۰۰ تومانی در کریدور ششم یک کانال بالا رفت.

 روند افزایشی قیمت دلار با افزایش تنش در منطقه خاورمیانه گره خورده و سایر ارزهای مهم را با خود همراه کرده است. در نخستین روز هفته قیمت تتر با دلار تراز شد.

 

قیمت دلار امروز با افزایش ۷۰۰ تومانی در کریدور ششم یک پله پیش‌روی کرد. در لحظه نگارش این گزارش این اسکناس در کف کانال ابتدایی کریدور ششم در حال معامله است.

قیمت دلار امروز ۷ مهر 1403 / تتر ۶۱ هزار و ۱۰۰ تومان شد

Screenshot 2024-09-28 at 11.59.14 AM

افزایش تنش در منطقه و بالا گرفتن درگیری میان رژیم صهیونیستی و لبنان با وجود ارزپاشی بازارساز روند تقاضا را تا حدودی تحت تاثیر قرار داده است.

درهم به کانال ۱۷ هزار تومانی نزدیک شد

قیمت درهم امروز با رشد ۵۴۰ تومانی با رقم ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومانی بازگشایی شد. قیمت تتر در سطح ۶۱ هزار و ۱۰۰ تومانی در حال معامله است و رشد ۵۵۰ تومانی داشت. این ارز دیجیتال با دلار ۱۰۰ تومان اختلاف قیمت دارد.

پوند انگلیس روی قیمت ۸۱ هزار و ۱۶۰ تومانی معامله شد و رشد ۶۰۰  تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۷ هزار و ۷۹۰ تومانی ایستاد و رشد ۹۰۰ تومانی داشت.

گفتنی است روز شنبه  دلار با رقم ۴۹ هزار و ۵۹۸ تومانی عرضه شد و افزایش ۲۰ تومان داشت و حواله این اسکناس نیز با رقم ۴۶ هزار و ۶۱۵ تومانی عرضه شد و افزایش ۲۵ تومانی داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا