ورزشیآخرین عناوین

اتفاقات عجیب باشگاه استقلال، اصلا کسی نفهمید چی شد؟

مشخص است ابقای جواد نکونام روی نیمکت استقلال موقتی است به عکس‌هایی با ژست صمیمی و بیانیه احساسی توجه نکنید.

اگر نکونام نتواند تیم استقلال را از پیچ حساس پیش‌رو و بازی‌های دشوار به سلامت عبور دهد، در وقفه بعدی احتمالا باید از خانه بازی‌های تیم محبوبش را دنبال کند.

باشگاه استقلال چند روز پیاپی که تمامی رسانه‌ها خبر از مذاکره با گزینه‌های خارجی می‌دادند هیچ واکنشی نشان نمی‌داد و سپس نکونام در یک مصاحبه توفانی همه ارکان مدیریتی باشگاه را به چهار میخ کشید! حالا هم که تصاویر حمایت رئیس و یکی از اعضای هیات‌مدیره از کادرفنی فعلی منتشر شده، خبری از مدیرعامل نیست تا مشخص باشد این ماندگاری، موقت و شاید از استیصال عدم پیدا کردن گزینه مناسب بوده است.

 

شاید در این شرایط صحبت‌های علی خطیر در برنامه فوتبال برتر هم جالب بود که به عنوان قدیمی‌ترین مخالف جواد نکونام، نظر به نگه داشتن او داشت! البته که مدیرعامل سابق استقلال اعتقاد داشت دلیل این هرج و مرج‌های اخیر باشگاه، سوءمدیریت مالک فعلی یعنی هلدینگ خلیج فارس است و به نظر در زمینه فوتبال این ادعا بیراه هم نیست.

اصلا چی شد؟

 

 

 

به شکل عجیبی آبی‌پوشان به شکل جزیره‌ای اداره می‌شوند و تفکیک نقش مدیرعامل، هیات‌مدیره و مالک در تصمیمات باشگاه قابل رؤیت نیست. به فاصله ۵ روز تا دیدار حساس مقابل الغرافه، نماینده ایران اسیر یک حاشیه بزرگ شده و شاید این موضوع تاثیرش را در نخستین بازی آنها در لیگ نخبگان نشان دهد. اصلا کسی نفهمید در یک هفته اخیر، چه اتفاقاتی در باشگاه استقلال رخ داد و هیچ تضمینی نیست که به زودی مشابه آن تکرار نشود!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا