اقتصادمهمترین اخبار روز

سرگردانی دلار آزاد بین کانال 59 و 60 هزار تومانی/ رشد پلکانی ارز دولتی

قیمت دلار در شروع به کار بازار ارز تهران در اولین روز هفته در منطقه معاملاتی هفته گذشته با تلرانس ۵۰ تا ۱۰۰ تومانی درجا زد و در مرز کریدور پنجم و ششم قرار گرفت.

قیمت دلار امروز با نوسان ۵۰ تا ۱۰۰ تومانی در مرز کریدور پنجم و ششم بازگشایی شد. روند رنج این اسکناس همچنان با شروع هفته سوم شهریور پابرجاست و معامله‌گران ثبات شرایط سیاسی را دلیل تعادل در عرضه و تقاضای بازار ارز می‌دانند.

 

 در لحظه نگارش این گزارش دلار در نیمه کانال پایانی کریدور پنجم در حال معامله است.

قیمت دلار امروز 17 شهریور 1403 / دلار میان دو کریدور سرگردان شد

Screenshot 2024-09-07 at 12.21.03 PM

معامله‌گران روند رنج قیمت این اسکناس  در روزها اخیر را متاثر از تعادل در عرضه و تقاضا، سیاست تثبیت بانک مرکزی و آرامش اوضاع سیاسی می‌دانند.

گفتنی است امروز قیمت تتر نیز همانند دلار نوسان محدودی داشت و با این اسکناس در یک خط ایستاد. قیمت درهم روز پنجشنبه افزایش محدودی داشت.

سرگردانی دلار آزاد بین کانال 59 و 60 هزار تومانی/ رشد پلکانی ارز دولتی

رشد پلکانی حواله دلار همچنان پابرجاست

قیمت درهم روز شنبه با کاهش ۲۰ تومانی در کانال ۱۶ هزار تومانی عقب رفت و در سطح ۱۶ هزار و ۲۹۰ تومانی قرار گرفت. قیمت تتر امروز با کاهش ۱۵۰ تومانی کریدور ششم را از دست داد و در سطح ۵۹ هزار و ۹۵۰ تومانی قرار گرفت.

پوند انگلیس روی قیمت ۷۸ هزار و ۳۳۰ تومانی معامله شد و رشد ۱۰۰ تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۶ هزار و ۱۷۰ تومانی ایستاد و رشد ۲۵۰ تومانی داشت.

گفتنی است روز شنبه این اسکناس  با رقم ۴۹ هزار و ۳۴۸ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۵ هزار و ۶۹۲ تومانی عرضه شد و افزایش ۵۰ تومانی داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا