ورزشیآخرین عناوین

مهدی طارمی ستاره بی چون و چرای اینتر/ 5 گل در 3 مسابقه

در شب پیروزی برابر لاس‌پالماس، مهدی طارمی باز هم ستاره اینتر بود. گلزنی برای اینتر به عادت فوق‌العاده مهاجم ایرانی تبدیل شده است.

 مهدی طارمی پنالتی که گرفته بود را وارد دروازه کرد و در ادامه یک گل دیگر نیز به ثمر رساند تا به آمار پنج گل در سه بازی برای قهرمان ایتالیا برسد.

  پس از دو گل برابر لوگانو و یک گل مقابل پرگولتسه، مهاجم ایرانی در شب پیروزی سه بر صفر اینتر برابر لاس‌پالماس، تک‌ستاره آسمان افعی‌ها بود و توانست دو مرتبه دروازه حریف لالیگایی را باز کند.

سومین دیدار پیش‌فصل اینتر با دو مسابقه قبلی متفاوت بود. مسابقه‌ای که با شکل و شمایل یک بازی رسمی و در حضور چند هزار تماشاگر در استادیوم اورگل شهر چزنا برگزار شد. برای این بازی بلیت‌فروشی صورت گرفت و قهرمان ایتالیا برای نخستین بار با کیت اصلی و جدید خود که منقش به دو ستاره است، به میدان رفت.

اینتر که خود را برای یک فصل پرچالش و حضور در پنج تورنمنت آماده می‌کند، با جذب مهاجم ایرانی پورتو، به فکر تقویت خط حمله و حضور یک گزینه تقویتی مهم روی نیمکت بود، اما اکنون گلزنی‌های پیاپی طارمی سبب شده تا هواداران و کادر فنی به این فکر بیفتند که چرا این بازیکن در ترکیب اصلی حضور نداشته باشد؟

2059247

در دیدار دوستانه برابر لاس‌پالماس، موتور مهاجم ایرانی از ابتدا روشن بود و او خیلی زود اثرگذاری خود را نشان داد. پس از آنکه مهدی طارمی در دقیقه ۱۰ مسابقه یک پاس خوب را دریافت کرد، وارد محوطه جریمه شد اما خوان هرزوگ، مدافع لاس‌پالماس، توانایی مهار طارمی را نداشت و پس از تکل این مدافع، مهاجم بوشهری در درون محوطه سرنگون شد.

پس از این خطا، داور مسابقه نیز بلافاصله در سوت خود دمید و یک خطای پنالتی را به سود اینتر اعلام کرد که خود طارمی پشت توپ ایستاد. مهاجم ایرانی که در پورتو پنالتی‌زن نخست تیمش بود، این بار نیز با ژست همیشگی و دورخیز منحصربه‌فردش، پشت توپ ایستاد و با یک ضربه چیپ به مرکز دروازه، دینکو هورکاس، سنگربان لاس‌پالماس را فریب داد و توپ را به گل تبدیل کرد.

2059213

اما این پایان کار نبود، چرا که مهاجم ایرانی در ادامه موفق شد یک بار دیگر نیز گلزنی کند. پس از یک کار تیمی خوب میان مخیتاریان و فونتاناروسا، بازیکن ارمنستانی با یک پاس رو به بیرون، طارمی را صاحب موقعیت کرد و مهاجم ایرانی به راحتی و با یک ضربه بغل پا، بازی را دو بر صفر کرد.

این پنجمین گل مهاجم ایرانی در بازی‌های پیش‌فصل است. طارمی که بدون هزینه و با انتقالی آزاد از پورتو به اینتر پیوسته، عملکرد بی‌نظیری در بازی‌های دوستانه داشته و سیمونه اینزاگی را به داشتن یک مهاجم شش‌دانگ و فوق‌العاده برای جانشینی تورام و لائوتارو امیدوار کرده است.

طارمی در نیمه دوم نیز در چند صحنه پاس‌های خوبی را برای کوره‌آ و مخیتاریان و فراتسی ارسال کرد، اما این موقعیت‌ها راه به جایی نبردند. در نهایت اینتر موفق شد این بازی تدارکاتی را سه بر صفر پیروز شود و طارمی نیز در دقیقه ۸۷ بازی، جای خود را به داوید کوئیتو داد.

2059196

حالا و پس از درخشش‌های تمام‌نشدنی طارمی در بازی‌های پیش‌فصل، سیمونه اینزاگی بیش از پیش از داشتن چنین مهاجم آماده‌ای خوشحال خواهد شد. مهاجمی که می‌تواند یک رقابت سفت و سخت را به خط حمله افعی‌ها تزریق کند و این تیم نگران از دست رفتن فرصت‌های پیاپی توسط آرناتوویچ نباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا