حال سوال این است که برنده این معادله جدید کیست؟ از میان شرکت‌های رسانه‌ای، آنهایی که گسترده‌ترین شبکه توزیع را در اختیار دارند، در بهترین موقعیت قرار دارند. دامنه نفوذ برای لیگ‌های ورزشی از همه‌چیز مهم‌تر است و آنها حاضرند قراردادهای کم‌سودتری با سکوهای آنلاینی که مخاطبانی در گستره بزرگ‌تری دارند، منعقد کنند. در میان سازمان‌های ورزشی، بزرگ‌ترین لیگ‌ها از گسترش شبکه توزیع، بیشترین نفع را خواهند برد، دقیقا همان‌طور که پخش آنلاین موسیقی، مخاطبان بیشتری را به سمت سوپراستارها هدایت کرده است. با توجه به تمرکز المپیک بر کشورها به جای چهره‌های ورزشی، نشانه‌هایی وجود دارد که حاکی از کاهش محبوبیت این رویداد است. همزمان با روند فزاینده اقبال طرفداران به سلبریتی‌های بین‌المللی به جای ستاره‌های محلی، انتقاداتی به این گرایش مطرح شده است.

باید برای این انتقادات آماده و نسبت به آنها بی‌اعتنا بود. این طرفداران هستند که انتخاب می‌کنند چه ورزشی را دنبال کنند، چه سبک موسیقی را گوش دهند و چه فیلمی را تماشا کنند. در عالم ورزش، رقابت مهم‌ترین موضوعی است که اهمیت دارد. سازمان‌های ورزشی که نگران از دست دادن مخاطبان خود هستند باید به این شعار المپیک توجه کنند: زمان سریع‌تر شدن و قوی‌تر شدن فرارسیده است.