ورزشیآخرین عناوین

سردار آزمون در لیگ فوتبال عربستان!

با اتمام دوره حضور سردار آزمون در رم و نامعلوم بودن تیم آینده او احتمال حضور او در برخی باشگاه ها از جمله لیگ عربستان هم مطرح می شود.

 آینده حرفه‌ای سردار آزمون نامعلوم است و با وجود اینکه در همه این سال‌ها از باشگاه‌های بزرگ زیادی به عنوان مقصد احتمالی مهاجم ایرانی یاد شده، ممکن است این بازیکن حتی سر از عربستان در بیاورد! ماجرا این است که دوران حضور قرضی آزمون در رم به پایان رسیده و باشگاه ایتالیایی هم اشتیاقی به خرید قطعی این بازیکن نشان نداده است.
در نتیجه او باید در تمرینات تیم اصلی‌اش یعنی لورکوزن حاضر می‌شد، اما غیبت مشکوک سردار در تمرینات، حاشیه‌هایی به وجود آورد. در همین راستا خبرگزاری تسنیم از قول سیمون رولفس، مدیر ورزشی بایرلورکوزن می‌نویسد: «سردار قوانین باشگاه را رعایت نکرده و باید این موضوع به‌طور دقیقی روشن شود.
سردار آزمون در لیگ فوتبال عربستان!
شما علاوه بر تمرینات تشخیصی باید در تمرینات گروهی نیز شرکت کنید.» در همین راستا نشریه بیلد هم نوشته سردار آزمون چشم‌اندازی در لورکوزن ندارد و باید به دنبال تیم دیگری باشد. او که تا سال ۲۰۲۷ با قهرمان بوندس‌لیگا قرارداد دارد، شاید به سویای اسپانیا یا تیمی در لیگ حرفه‌ای عربستان برود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا