نماد سایت اکو بورس

پیش فروش ایران خودرو

پیش فروش ایران خودرو

ایران خودرو در حال حاضر با هدف کنترل قیمت‌ها، طرح‌های متنوع فروش خود را در قالب بخشنامه‌های فروش فوری و پیش فروی با تحویل 3 ماهه تا یک ساله ارائه می‌دهد. از زمان راه‌اندازی سامانه یکپارچه، خرید محصولات ایران خودرو فقط از طریق این سامانه امکان‌پذیر است. علاقه‌مندان به خرید محصولات این شرکت خودروسازی باید اطلاعیه‌های ایران خودرو را دنبال کنند تا در زمان مقتضی در طرح دلخواه خود شرکت نمایند.

جدیدترین اطلاعیه ایران خودرو برای پیش فروش خودروها

آخرین اطلاعیه ایران خودرو در مورد فروش نقد و اقساط خودروي سورن پلاس XU7P و پژو207 دستي سقف شيشه‌اي ارتقاءیافته به صورت پيش فروش است. این طرح مخصوص متقاضيان عادی خودرو پژو پارس XU7P است كه در اسفند ماه سال 1401 در سامانه يكپارچه اقدام به دريافت اولويت نموده و اسامی ايشان به عنوان بخش دوم اولويت‌های زمستان 1402 به اين شركت اعلام شده و برای آنها پيامک ارسال گرديده است.

مطابق بخشنامه اعلامی، با توجه به شباهت قیمت خودرو پژو پارس تیوفایو و XU7 با سورن پلاس و 207  دنده دستی، این خودروها جایگزین پارس شده‌اند.

شرایط این طرح به شرح زیر است:

طرح فروش فوق‌العاده پژو پارس؛ اولویت زمستان 1402

ایران خودرو فراخوانی را برای منتخبین سامانه یکپارچه منتشر کرده است. مطابق با راهنمای خرید پژو پارس tu5، برای متقاضيانی كه در سامانه يكپارچه ثبت نام نموده‌اند و اسامی ايشان به عنوان اولويت‌های اول پارس معمولی XU7P و پارس XU7P ای‌ال‌ايكس زمستان 1402 به اين شركت اعلام شده و ایران خودرو برای آن‌ها پيامک ارسال کرده يا در سايت فروش اينترنتی ايران خودرو، اسامی آن‌ها درج شده است، امكان ثبت‌نام در اين فراخوان را دارند:

شرایط این فراخوان به شرح زیر است:

مراحل ثبت‌نام و واریز وجه برای شرایط نقد و اقساط ایران خودرو

نحوه ثبت‌نام و واریز وجه برای متقاضیان طرح‌های پیش فروش ایران خودرو به شرح زیر است:

  1. متقاضي با مراجعه به سامانه فروش اينترنتي ايران خودرو به آدرس ikco.ir و انتخاب خودرو، ثبت‌نام خود را انجام می‌دهد.

نکته اول: در صورتي كه متقاضي قبلا در سامانه یکپارچه حساب ایجاد نکرده باشد، به مرحله ثبت اطلاعات هويتي هدايت شده و می‌تواند در سامانه ثبت‌نام نموده یا اطلاعاتش را ویرایش کند.
نكته دوم: براي دريافت كد كاربري و كلمه عبور، لازم است متقاضي شماره شبا و تلفن همراه صحيح مربوط به خود را معرفي نمايد.

  1. در مرحله بعد متقاضي جهت واريز مبلغ پيش پرداخت خودروي انتخابي به درگاه پرداخت اينترنتي هدايت شده و اقدام به واريز وجه وديعه اوليه مي‌نمايد.
  2. متقاضي پس از واريز وديعه نقدي و تخصيص رديف قرارداد، كد نمايندگي مطابق با استان محل سكونت خود، رنگ ماشین و شرکت بیمه‌گر خودرو را انتخاب می‌کند.
  3. متقاضي با مراجعه به نمايندگي انتخابي، نسبت به انعقاد قرارداد فروش اقساطي، ارائه چك‌ها و تكميل مدارك مربوطه، اقدام مي‌نمايد.

شرایط عمومی ثبت‌نام در سامانه یکپارچه

متقاضیان برای ثبت‌نام در طرح‌های نقد و اقساط ایران خودرو باید واجد شرایط زیر باشند:

شرایط اختصاص طرح‌های نقد و اقساط ایران خودرو؛ شرایط خاص چک

شرایط اختصاصی طرح‌های نقد و اقساط که خیلی از بندهای آن شرایط چک ارائه شده را بیان نموده، به شرح زیر است:

آخرین قیمت محصولات ایران خودرو (زمستان 1402)

شرکت ایران خودرو برای آن دسته از مشتریانی که به دنبال قیمت ماشین پارس تیوفایو و دیگر خودروهای تولیدی این کمپانی هستند، قیمت‌های زیر را برای نیمه دوم بهمن ماه اعلام کرد:

نام خودرو قیمت (تومان)
سورن پلاس بنزینی XU7P ۴۵۹.۱۱۸.۰۰۰
سورن پلاس دوگانه‌سوز ۳۷۲.۵۰۹.۰۰۰
پارس TU5 314,296,000
تارا دستی V1 ۵۸۰.۱۲۰.۰۰۰
تارا اتوماتیک V4 ۶۸۱.۴۳۴.۰۰۰
۲۰۷ دستی پانوراما (ارتقاءیافته) ۴۹۸.۵۸۴.۰۰۰
۲۰۷ اتوماتیک پانوراما (ارتقاءیافته) ۶۰۲.۷۳۵.۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک (آپشنال) ۶۹۲.۱۶۶.۰۰۰
هایما S7 ۱.۰۲۲.۱۸۹.۰۰۰
هایما 8S ۱.۲۱۳.۰۷۲.۰۰۰
هایما 7X ۱.۴۸۱.۳۱۸.۰۰۰

نکته: قیمت‌های فوق طبق اعلام کارخانه هستند. برای اطلاع از وضعیت قیمت‌ها در بازار می‌توانید قیمت پارس تیوفایو در خودرو۴۵ و همچنین سایر خودروها را مشاهده نمایید.

خروج از نسخه موبایل