آرشیو

« فرا دی» خدمتی دیگر در توسعه بانکداری الکترونیک

اکوبورس:‌ بانک دی در راستای توسعه خدمات بانکی الکترونیک برای مشتریان و به منظور فرهنگ سازی و ترویج استفاده از خدمات بانکی مدرن، گیشه فرا دی، مجهز به دستگاه وی تی ام و خودپرداز را راه اندازی کرد.
به گزارش اکوبورس به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی؛ محمد‌علی بخشی‌زاده، معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی با اعلام این خبر گفت:گیشه «فرادی» با استفاده از دستگاه VTM به عنوان یک کانتر از شعبه متولی در مکانی خارج از شعبه، امکان ارائه برخی خدمات بانکی را از طریق ارتباط تصویری و کلامی آنلاین و زنده بین کاربر و مشتریان فراهم می‌کند. بخشی‌زاده افزود: این گیشه درخصوص کاهش هزینه‌ها و شعب بانک‌ها و با هدف امکان ارائه خدمات از راه دور به مشتریان، افزایش دامنه خدمات شبانه‌روزی بانک، گسترش شعب الکترونیکی و ارتقای رضایتمندی مشتریان، راه‌اندازی شده است. معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی با بیان اینکه این دستگاه، نسل جدید و پیشرفته‌‌تر دستگاه‌های خودپرداز است، گفت: گیشه فرادی، علاوه‌بر ارائه تمام خدمات خودپرداز به مشتریان از قابلیت انجام بخش عمده‌ای از خدمات بانکی شعب و باجه‌های فیزیکی مانند افتتاح انواع حساب‌های بانکی برخوردار است و مشتری با قرار گرفتن در مقابل دستگاه، می‌تواند با استفاده از راهنمایی‌های متصدی بانکی، به‌صورت صوتی و تصویری تمام عملیات بانکی خود را به انجام برساند. بخشی‌زاده، احراز هویت به‌صورت عکس‌دار و آنلاین از سامانه ثبت و احوال، ارائه و تحویل مدارک شناسایی مورد نیاز، امضای مشتری برای انجام هر گونه عملیات بانکی را از قابلیت‌های ویژه دستگاه وی‌تی‌ام برشمرد و گفت: تعریف مشتری، افتتاح حساب انفرادی برای اشخاص حقیقی ایرانی صرفا به‌صورت اصالتا، واریز نقدی به حساب، برداشت نقدی از حساب، صدور کارت، صدورکارت المثنی و صدور کارت هدیه را از مهم‌ترین خدمات قابل ارائه از طریق دستگاه VTM دانست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا