اکوبورس: هوآوی اعلام کرد فروش گوشیهای هوشمند این شرکت با ارائه محصولاتی مانندHuawei P۲۰ وMate ۲۰ Huawei و با حمایت مشتریان در سال ۲۰۱۸ از مرز ۲۰۰ میلیون واحد عبور کرده است.
به گزارش اکوبورس، بنابر اعلام هوآوی، این مجموعه اعلام کرد فروش گوشیهای هوشمند این شرکت با ارائه محصولاتی مانندHuawei P۲۰ وMate ۲۰ Huawei و با حمایت مشتریان در سال ۲۰۱۸ از مرز ۲۰۰ میلیون واحد عبور کرده که ارایه این ۲۰۰ میلیون محصول در سراسر جهان، رکورد تازهای را برای شرکت هوآوی محسوب میشود. رشد ۶۳ درصدی هوآوی در سهم بازار در هشت سال گذشته، ارائه گوشیهای هوشمند هوآوی از سه میلیون در سال ۲۰۱۰ به ۲۰۰ میلیون در سال ۲۰۱۸ رسیده که رشد ۶۶ درصدی را نشان میدهد. در بازار جهانی گوشیهای هوشمند، هوآوی جایگاهش از ستون «سایر گوشیها» را به یکی از سه برند اصلی این حوزه در جهان ارتقا داده و در سهماه دوم و سوم سال ۲۰۱۸، هوآوی با سهم بازار جهانی ۱۴.۶ درصد به دومین تولیدکننده گوشیهای هوشمند بدل شده است. فروش گوشیهای هوشمند هوآوی از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۸(واحد به میلیون) در حال حاضر، گوشیهای هوشمند هوآوی بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر در بیش از ۱۷۰ کشور جهان دارد. ریچارد یو، مدیرعامل هوآوی در این مورد میگوید: «هوآوی با نگاهی به آینده، بر مفهومِ محوریِ “مشتری مداری” متمرکز خواهد بود و در راه خلاقیت و نوآوری پیش خواهد رفت و از هیچ تلاشی برای هدایت موج آتی تغییرات گوشیهای هوشمند دریغ نخواهد کرد.» چه محصولاتی بار این رشد را به دوش کشیدهاند؟ سری Huawei P۲۰ در زمینه عکاسی گوشیهای همراه گام بزرگی را برداشته و ثابت کرده حتی گوشیهای موبایل نازک و شیک هم میتوانند تجربه عکاسی حرفهای را برای کاربران به همراه داشته باشد. علاوه بر این، طراحی شکیل سری Huawei P۲۰ باعث شده خانمها از این گوشی استقبال ویژهای کنند. خرید جهانی این گوشی از زمان عرضهاش در ماه مارس از مرز ۱۶ میلیون گذشته است و خانمها نیمی از این خریداران هستند. سری Huawei Mate ۲۰ از استانداردهای فناوری پیشرفتهای تبعیت کرده که در سری Mate آغاز شده بود. این محصول مجهز به قویترین و پیچیدهترین تراشه در تاریخ هوآوی یعنی Kirin ۹۸۰ است. این چیپست از فناوری ساخت پیشرفته ۷nm بهره میبرد و از هستههای A۷۶-based+G۷۶ برخوردار است. این مولفهها Mate ۲۰، هوآوی را تبدیل به محصولی بهینه و کارآمدتری در زمینه مصرف انرژی کرده است. دو ماه بعد از عرضه سری Mate ۲۰، فروش این گوشی از مرز ۵ میلیون دستگاه گذشته است. سریهای nova هوآوی به خاطر ظاهر زیبا و اِلمانهای بصری خلاقانهاش تبدیل به گوشی محبوب نسل جوان شد. استفاده از طرح رنگ برجسته و سیستم سلفی خلاقانهی nova ۳، این گوشی را به محبوبترین گوشی سلفی ۲۰۱۸ تبدیل کرده و nova ۴ با حفظ زیبایی از امکاناتی مانند صفحه نمایش تمام صفحه و نمایشhole-punch-style برخوردار است. با پایان سال ۲۰۱۸، سری فوقالعاده محبوب nova با فروش بیش از ۶۴ میلیون دستگاه، رهبر گوشیهای نوظهور رده متوسط هوآوی لقب گرفت. توجه ویژه هوآوی به حفظ امنیت کاربران به عقیده هوآوی حفظ حریم شخصی و امنیت کاربران به اندازهی تولید محصولات برجسته و وسوسه برانگیز اهمیت دارد و این مسئله اعتماد میان برند و مشتریانش میسازد. به همین خاطر شرکت هوآوی مسئله حفاظت از حریم شخصی را در راس علایق اصلی تجاریاش قرار داده و برای حفاظت از حریم شخصی، GAPP (اصول بکلی پذیرفته شده حریم شخصی) را که سختترین چارچوب فناوری حریم شخصی در جهان است و همچنین تمامی ملزومات اجرایی GDPR (آییننامه حفاظت دادهی عمومی) اتحادیه اروپا را اعمال کرده است.