حضور مدیرعامل بانک مهرایران درمرکزارتباط بامشتریان سفیرآبی آرام
اکوبورس: مدیرعامل بانک مهر ایران، با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان بانک واقع در شرکت سفیر آبی آرام پاسخگوی تماس های تلفنی و مشکلات مشتریان این بانک شد.
به گزارش اکوبورس،مرتضی اکبری،مدیرعامل بانک مهر ایران با حضور در شرکت سفیر آبی آرام به عنوان مرکز تخصصی پاسخگویی و ارتباط با مشتریان صنعت بانک،بیمه و پرداخت الکترونیک واقع در پارک فن آوری پردیس به سوالات مشتریان بانک که در مورد نحوه دریافت وام،دیرکرد در پرداخت اقساط و یا مشکلاتی از این قبیل بود پاسخ داده و از نزدیک با درخواست های مشتریان این بانک که از طریق مرکز ارتباط با مشتری شرکت سفیرآبی آرام پشتیبانی می شوند،پاسخ داد. اکبری در حاشیه این بازدید گفت: تامین نظر و رضایت مشتریان گرامی در ارائه خدمات بر اساس قوانین و دستورالعمل های بانکی، جزو اصول بنیادین بانک مهر ایران است و همواره تلاش شده تا با بکارگیری آخرین فناوری ها، ارائه خدمات و محصولات متنوع و اجرای سیاست های توسعه ای، زمینه رضایت خاطر بیش از پیش آنها فراهم شود. وی ضمن تشکر از زحمات کارکنان مرکز ارتباط مشتریان سفیر آبی آرام گفت: فعالیت در مرکز تماس مشتریان بانک از آن جهت که با طیف وسیعی از افراد با سلیقه های متفاوت مرتبط است، اهمیت و حساسیت بالایی دارد. وی افزود: افرادی که با این مرکز تماس می گیرند، معمولا به دنبال راه حلی برای رفع مشکل و انجام کار بانکی خود هستند، بنابراین در عین حالی که با نهایت احترام با آنها برخورد می شود، باید با آگاهی کامل و تسلط بر خدمات بانک، در سریعترین زمان ممکن، نسبت به رفع مشکل آنان اقدام شود. گفتنی است؛ شرکت سفیر آبی آرام بهعنوان مجهزترین مرکز پاسخگویی مشاع در ایران با ایجاد زیرساختهای حرفهای در حوزه خدمات پشتیبانی سطح یک و دو Call Center ،Contact Center و Help Desk با استفاده از نیروی انسانی متخصص و با تجربه فعالیت میکند. همکاری با شرکتهای بینالمللی مطرح در حوزه ارتباطات و وجود استانداردهای حرفهای، این شرکت را به قطب مطرح خدمات امداد مشتریان تبدیل کرده است. انعطافپذیری در رویارویی با مشتریان و ارائه انواع خدمات مشاوره ازجمله سوابق حرفهای شرکت سفیر آبی آرام محسوب میشود. این مجموعه، به عنوان مجهزترین مرکز پاسخگویی مشاع در ایران بااستفاده از زیرساختهای پیشرفته فنی و تخصصی به همراه تجربیات ارزنده مدیریتی مرتبط که ارمغان سالهای گذشته است، خدمات ارزندهای را در اختیار شرکتها و سازمانهای مشتری مدار و علاقهمند به تغییر و تحول، قرار خواهد داد. سفیر آبی آرام به عنوان مرکز ارتباط ، با بهرهمندی از روحیه تحول خواه مدیریت، اقدام به شناسایی نیاز سازمانها و شرکت های بزرگ و کوچک در صنایع مختلف کرده است و در راستای دستیابی به بهترینها، تلاش نموده تا تمامی زیرساختهای فنی و پشتیبانی لازم را فراهم آورد. انتهای پیام