اکوبورس: سازمان بورس به ۱۰ شرکتی که در این حوزه خدماترسانی برخط دارند پیام داد که از این پس ارسال هر پیام به مشتریان درباره مشکلات سامانه معاملات باید با ارایه مدرک مستند باشد و در صورت اجرا نکردن با آنها برخورد قضایی خواهد داشت.
به گزارش اکوبورس، حامد سنجری، سرپرست مرکز نظارت بر امنیت اطلاعات بازار سرمایه سازمان بورس و اوراق بهادار طی نامهای خطاب به ۱۰ شرکت خدمات رسان آنلاین (OMS) و رونوشت آن به معاونین اجرایی و حقوقی سازمان بورس، مدیران فناوری، نظارت بر بورس ها، نظارت بر کارگزاران و مدیریت فناوری بورس تهران اعلام کرد از دیروز ۲۴ اسفند ارسال هر پیامی در سامانه های برخط مبنی بر انتساب مشکلات فنی و یا کندی سامانه معاملات باید با ارایه مدرک مستند و مستدل باشد. براین اساس، باید ارسال هر پیامی به ۱۰۸ شرکت کارگزاری و همچنین سهامداران با ارایه مدرک مستند باشد و در غیر این صورت ضمن تشکیل پرونده تخلفاتی از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.