درخواست ما از رسانهها پرسشگری است
اکوبورس: مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تاکید بر اینکه خبرنگاران با پرسشگری خود میتوانند موجب بهبود عملکردها و البته حال خوب مردم شود گفت: درخواست ما از رسانهها این است که از ما پرسشگری کنند و تلاش ما نیز پاسخگویی حداکثری است.
به گزارش اکوبورس به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، جواد گلی در نشست صمیمی با خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار که با حضور مدیرعامل در این شرکت برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران اتفاقهای خوب را به گوش دیگران میرسانند و برای اصلاح و رفع اتفاقهای بد تلاش میکنند و اینها تنها بخشی از کارهای بزرگ و مهمی است که خبرنگاران انجام میدهند. وی با بیان اینکه فلسفه مسلمانی و اعتقاد به خداوند متعال این است که روزی قرار است پاسخگوی خدا باشیم در قبال تمام کارهایی که انجام دادهایم، گفت: اگر ما و همه مسئولان این فلسفه را مرتب به خود یادآوری کنند آن وقت از پرسش رسانهها کلافه نمیشوند و خود را پاسخگو به رسانه در قبال کارهای خودشان میدانند. مدیر روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، تصریح کرد: خبرنگاران برای بهبود وضع جامعه و حال خوب مردم از یک سو باید خبرهای خود را به گوش مردم برسانند و از سوی دیگر اگر اتفاق بد و غلطی افتاد، صریح و سریع پرسشگری کنند و پاسخ آن را به اطلاع شهروندان برسانند. وی افزود: این پرسشگری موجب اصلاح خطاها و کارهای غلط است و البته پاسخگویی به پرسشها نوعی مصونیت برای مدیران است، مدیری که خود را در برابر رسانه پاسخگو بداند دقت بیشتری در کارها دارد و مراقبت میکند تا درصد خطایش کمتر و کمتر شود در واقع یک جامعه خبری هوشمند، بهنگام و منصف و پرسشگر موجب مراقبت بیشتر در مدیران و مسئولان میشود. گلی با بیان اینکه اولیا الهی نیز خبررسان، امید بخش و مصلح بودند، گفت: خبرنگاران نیز امروز همین وظایف را در جامعه ایفا میکنند و همین نشان از جایگاه رفیع خبرنگاران دارد. مدیر روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ابراز خرسندی از اینکه این جو پاسخخواهی از سوی رسانهها وجود دارد، گفت: ما هم باید خوشحال باشیم که این جو پاسخ خواهی وجود دارد، ما هیچ وقت از هیچ رسانهای نخواستیم سفارشی از ما تمجید کند یا موضوعی را یک سویه رپورتاژ و منتشر کند، درخواست ما از اصحاب رسانه این بوده که اقدامی که موجب بهبود حال مردم است و در صنعت پتروشیمی این اتفاقات به وفور وجود دارد در گزارشهایی به اطلاع مردم برسد و همیشه از رسانهها خواستیم از ما پرسشگر باشند و تلاش ما هم اینکه بوده که پاسخگویی حداکثری داشته باشیم. وی در پایان خاطر نشان کرد: اصل اول در روابط عمومی به گوش بودن و پاسخگو بودن است و امیدوارم در مقابل رسانه دراین زمینه موفق عمل کنیم. نفت ،