اکوبورس: شرکت ایده پردازان برای دهمین سال متوالی در الکامپ شرکت کرده است که هدف اصلی و همچنین بزرگترین دستاورد خود را از شرکت در این نمایشگاه، ارتباط مستقیم با مخاطبان میدانند.
به گزارش اکوبورس، نشست خبری شرکت ایده پردازان با حضور وحید خسروی( مدیرعامل شرکت ایده پردازان)، ربیعی ( مدیر اس ام اس دات آر) ، سالار نظری (مدیر مارکتینگ ایده پردازان ) و سعید خسروی (مدیر سرور دات آی آر) بار دیگر در الکامپ 98 برگزار گردید. در ابتدای این نشست خبری وحید خسروی مدیر عامل ایده پردازان به معرفی شرکت پرداخت و گفت : چند بخش داریم آی پی ای هست که بخش تولید محتوا و آموزشی را دارد و اس ام اس دات آر سامانهی ارسال پیام کوتاه است و سرور دات آی آ که به خدمات هاستینگ و میزبانی وب می پردازد. وی افزود: دامین موضوع مهمی است که یکی از مشکلات در اینباره اینست که سرور و اس ام اس یک کلمه عام هستند که کار برندینگ شدن را سخت می کند. ربیعی مدیر عامل اس ام اس دات آر در ادامه به معرفی و چالش های موجود پرداخت وگفت: پیامک سفید سامانه متفاوتی نسبت به سایر روشهای ارسال پیامک بوده و رضایت مشتری، شرط اصلی ارسال آن است،این نرم افزار یکی از پروژههای ایده پردازان است که اکنون به بزرگترین و قدرتمندترین سامانه ارسال پیام کوتاه در ایران تبدیل شده است. یکی از نکات مثبت این سامانه حفظ حریم خصوصی کاربران است که پیامکهای آزاردهنده برای آنها ارسال نشود. همچنین به دلیل ضعف های سیستمی سواستفاده زیادی شده است که ما کار احراز هویت جدید و افزایش کنترل سیستم را انجام داده ایم، که در حال حاضر توانستهاین مانع کلاهبرداری شویم. وی افزود: این نرم افزار امکان ارسال پیامک به تمام مخاطبین بدون محدودیت، مدیریت مخاطبین و مشتریان به صورت ارزان تر از دیگر تبلیغات، قابل اتصال به سایت و نرم افزار (API) و قابل استفاده برای تمامی مشاغل و افراد می باشد. سعید خسروی، مدیریت سرور دات آی آر، در خصوص فعالیت این شرکت گفت: از دیگر پروژههای موفق ایدهپردازان میتوان به سرور دات آی آر اشاره کرد که به ارائه خدمات میزبانی وب، سرور، دامنه میپردازد. وی در رابطه با مشکلات افزود: فارغ ار مسائل زیر ساخت موضوع مورد بحث مربوط به تداخلات بین ایران و کشورهای خارج است و دیگری سن آی تی در ایران است که ما همچنان رشد زیادی را در این زمینه می خواهیم. همچنین خدمات ایرور سرور که برای افزایش پایداری آماده است. در بخش بعدی سالار نظری مدیر مارکتینگ ایده پردازان بیان داشت: سال گذشته ایده پردازان با وجود شرایط اقتصادی بد جامعه در این زمینه استخدام زیادی داشت و امسال هم ادامه دارد اما مشکل ما متاسفانه نبود نیروی زبده در مارکتینگ است. وی افزود: برای جذب مخاطب فارغ از همایش های مختلف که برگزار می شود تا یک شرکت برندینگ شود مجبور هستیم شیوه های متفاوت رو اجرا کنیم تا مخاطبان بیشتری رو جذب کنیم. در پایان وحید خسروی گفت: در حوزه کسب و کار مرزی بین توهم و ناامیدی برای افراد وجود دارد ، که باعث خطا در زندگی آنها شده است اما یک مسیر بیشتر وجود ندارد که آن شکست است و باید بعد از این ادامه مجددا” ادامه داد. همچنین از اهداف بلند مدت ایده پردازان، رسیدن به نقطه ای است که خدمات و سرویس های خود را در مقیاس جهانی عرضه کند و در کنار بزرگان این حوزه، به کاربرانی از سرتاسر جهان خدمات دهی نماید.