اکوبورس: مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: روابط عمومی میتواند با ایجاد توازن و اطلاعرسانی بهموقع در جریان اطلاعات از داخل سازمان به بیرون و بالعکس، در میان چهار بخش ذینفعان بانک از جمله مشتریان، سهامداران، کارکنان و سایر نهادهای مدنی جامعه، رشد و بالندگی سازمان را رقم بزند.
به گزارش اکوبورس به نقل از روابطعمومی بانک صادرات ایران، حجتاله صیدی در بازدید از بخشهای مختلف اداره کل روابطعمومی در دومین روز از «هفته روابطعمومی»، با ارائه تعریفی از جایگاه این بخش در هر سازمان افزود: روابطعمومی در زنجیره ارزش هر سازمانی جایگاه ویژه دارد. این جایگاه به ویژه در سازمانی همچون بانک صادرات ایران که بیش از فناوری و تجهیزات، به منابع انسانی خود متکی است، اهمیت برجستهتری دارد و بخشی از موفقیتهایی که بانک در ماههای اخیر داشته، مرهون همکاری نزدیک روابط عمومی بوده است. مدیرعامل بانک صادرات ایران ضمن تبریک هفته روابط عمومی اظهار کرد: همکاران ما در روابطعمومی بانک صادرات ایران، کار را بهصورت حرفهای در پیش گرفتهاند و در حوزه رسانهها، همکاران و انعکاس نظرات مشتریان به حوزه مدیریت بانک، دقیقا کار تخصصی میکنند و بخشی از موفقیتهایی که بانک در ماههای اخیر داشته مرهون همکاری نزدیک روابط عمومی بوده است. ارتقای تصویر واقعی بانک در جامعه از جمله این اقدامات است که جای قدردانی دارد. صیدی در بازدید از دایره امداد مشتریان بانک صادرات ایران نیز تقویت جایگاه این بخش را مورد تاکید قرار داد و گفت: «صدای سپهر» قلب تپنده، گوش شنوا و زبانگویای بانک صادرات ایران است. هر مشتری که با این بخش تماس میگیرد، انتظار پاسخی قانعکننده دارد و میخواهد گرهی از کارش باز شود. بخشی از این مشکلات بهصورت فوری قابل رفع شدن است و بخشی بهدلیل ارتباط با سایر بانکها در مبادلات و تراکنشهای بینبانکی ممکن است زمانبر باشد که وظیفه پاسخگویی به این موارد بر عهده «صدای سپهر» است که برای بانک اهمیت بسیار زیادی دارد و اهتمام ویژه برای تقویت این بخش به کار گرفته شده است. وی افزود: سرعت در پاسخگویی به بیش از هزار و ۲۰۰ تا هزار و ۳۰۰ تماس روزانه، این مسوولیت را سنگینتر میکند که با توجه به شرایط موجود جای قدردانی ویژه از همکاران دارد. بخشی از ارائه راهحل برای مشکلات مردم و مشتریان که همیشه افتخار بانک صادرات ایران بوده، توسط همکاران این دایره رقم میخورد.